چاپ کد خبر: 37162
7 آبان 1399

بهترین بسته اینترنت موبایل برای مشترکان ایرانسل و همراه اول

بسته‌های اینترنت بلندمدت ایرانسل و همراه اول حالا آنهایی که مدام از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند و برای کمتر شدن هزینه‌هایشان بسته‌های بلندمدت می‌خرند، خیالشان راحت‌تر است 
راهکارهای ایرانسل برای رفع مشکلات برخی مشترکان اینترنت ثابت در بعضی نقاط  تهران – ایرانسل

بررسی  نشان می‌دهد مشترکان ایرانسل دوباره می‌توانند برای خرید بسته‌های بلندمدت اقدام کنند؛ این اپراتور بسته یکساله ۷۲ گیگابایتی این اپراتور ۱۵۵ هزار تومان است و بسته یکساله ۴۸ گیگابایتی را با قیمت ۱۲۰ هزار تومان می‌فروشد. در بین بسته‌های کوتاه‌مدت،همچنین مشترکان ایرانسل در انتخاب بسته‌های کوتاه‌مدت قدرت انتخاب بالاتری دارند و می‌توانند سراغ بسته‌های ساعتی، یک روزه، سه روزه، هفتگی و ۱۵ روزه بروند. 

بهترین بسته اینترنت یک ساله؛ هر گیگابایت دو هزار و ۱۵۰ تومان

ایرانسل یک جفت بسته اینترنت بلندمدت یک ساله برای مشتریانشان در نظر گرفته‌است. اگر سیمکارت ایرانسل دارید می‌توانید بسته ۴۸ گیگابایتی را با قیمت ۱۲۰ هزار تومان بخرید که در این حالت هر گیگابایت برایتان دو هزار و ۵۰۰ تومان هزینه خواهد داشت. گزینه به‌صرفه‌تر خرید بسته ۷۲ گیگابایتی ۱۵۵ هزار تومانی است که در آن هزینه هر گیگابایت دو هزار و ۱۵۰ تومان خواهد بود و ارزان‌ترین اینترنت همراه به حساب می‌آید. 

بهترین بسته اینترنت شش ماهه؛ هر گیگابایت دو هزار و ۳۹۰ تومان

ایرانسل دو بسته اینترنت شش ماهه برای مشترکانش در نظر گرفته است. بسته کم‌حجم ۳۶ گیگابایتی این اپراتور ۹۵ هزار تومان قیمت دارد که هزینه هر گیگابایت آن دو هزار و ۶۴۰ تومان محاسبه می‌شود. اگر زیاد از اینترنت استفاده می‌کنید، بهتر است سراغ بسته پرحجم ۴۸ گیگابایتی بروید که قیمت آن بر اساس هر گیگابایت دو هزار و ۳۹۰ تومان محاسبه شده. همراه اول فعلا مشترکان خود را از خرید بسته شش ماهه هم محروم کرده است. 

بهترین بسته اینترنت چهار ماهه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۱۲۰ تومان

ایرانسل دو بسته کم‌حجم ۱۵ گیگابایتی و ۲۵ گیگابایتی برای مشترکانشان در نظر گرفته‌ است. قیمت بسته‌های ۱۵ گیگابایتی ۵۴ هزار تومان است که در آن هزینه هر گیگابایت اینترنت حدود سه هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه شده است. بسته پرحجم ۲۵ گیگابایتی به نظر صرفه بیشتری دارد. چراکه در این بسته هر گیگابایت اینترنت حدود سه هزار و ۱۲۰ تومان قیمت‌گذاری شده است. این بسته‌ها نسبت به بسته‌های سه‌ماهه قیمت بالاتری دارند. چراکه مدت اعتبار آن‌ها بیشتر است و شما فرصت بیشتری برای مصرف حجم اینترنت در اختیار خواهید داشت.

بهترین بسته اینترنت سه ماهه؛ هر گیگابایت دو هزار و ۲۶۰ تومان

اگر مشترک ایرانسل هستید و می‌خواهید اینترنت سه ماهه بخرید، دو گزینه پیش روی شماست. می‌توانید سراغ اینترنت کم حجم ۱۸ گیگابایتی بروید که خرید آن ۴۷ هزار تومان هزینه دارد، یا اینکه بسته ۲۴ گیگابایتی را انتخاب کنید که قیمت آن ۵۸ هزار تومان است و هزینه هر گیگابایت برایتان تقریبا دو هزار و ۴۲۰ تومان تمام می‌شود.

بهترین بسته اینترنت دو ماهه؛ هر گیگابایت سه هزار تومان

مشترکان ایرانسل برای انتخاب بسته‌های دو ماهه دستشان بازتر است. آن‌ها می‌توانند علاوه بر دو بسته ۱۰ و ۱۵ گیگابایتی سراغ بسته پرحجم ۲۰ گیگابایتی هم بروند. این بسته ۶۰ هزار تومان قیمت دارد و هزینه هر گیگابایت در آن سه هزار تومان در نظر گرفته شده است. اگر زیاد از اینترنت موبایل استفاده نمی‌کنید، می‌توانید سراغ بسته ۱۵ گیگابایتی با قیمت ۴۶ هزار تومانی بروید که هر گیگابایت آن سه هزار و ۷۰ تومان است. بسته ۱۰ گیگابایتی هم با قیمت سه هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر گیگابایت و در مجموع ۳۶ هزار تومان فروخته می‌شود و برای کسانی که در طول روز زیاد از اینترنت استفاده نمی‌کنند، مناسب به نظر می‌رسد.

بهترین بسته اینترنت یک ماهه؛ هر گیگابایت دو هزار و ۹۵۰ تومان

ایرانسل  برای کسانی که بسته‌های اینترنت یک ماهه می‌خرند، اینترنت هدیه در نظر گرفته‌اند. آن‌ها معادل ۱۰ درصد حجم بسته‌ای که می‌خرید را برای ساعات صبح تا ظهر هدیه می‌دهند. مثلا اگر بسته سه گیگابایتی بخرید، در کنار آن ۳۰۰ مگابایت اینترنت از ساعت شش صبح تا ۱۲ ظهر به شما تعلق خواهد گرفت. قیمت بسته‌ها چندان تفاوتی با هم ندارد و نهایتا ۱۰۰ تومان ارزان‌تر یا گران‌تر هستند. بسته کم‌حجم یک گیگابایتی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و پرحجم ۱۰ گیگابایتی ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان است. با این حساب اگر بسته کم‌حجم بخرید، هزینه هر گیگابایت اینترنت برایتان ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان آب می‌خورد، ولی اگر سراغ بسته‌های پرحجم بروید، این هزینه می‌تواند تا دو هزار و ۹۵۰ تومان کاهش پیدا کند. ایرانسل در کنار بسته‌های عادی یک ماهه، سه بسته شبانه هم دارد. بسته نامحدود یک ماهه برای ساعات دو بامداد تا هفت صبح هشت هزار و ۵۰۰ تومان است. بسته پنج گیگابایتی شبانه هزار تومان و بسته ۳۰ گیگابایتی شبانه مخصوص سایت‌های داخلی سه هزار تومان است.

بهترین بسته اینترنت ۱۵ روزه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۷۰۰ تومان

بسته‌های دو هفته‌ای یا ۱۵ روزه صرفا توسط ایرانسل ارائه می‌شوند و حجم آن‌ها بین ۴۰۰ مگابایت تا پنج گیگابایت متغیر است. بسته کم‌حجم ۴۰۰ مگابایتی هفت هزار تومان قیمت دارد و این یعنی هزینه هر گیگابایت در آن ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده. بسته پرحجم پنج گیگابایتی ۱۵ روزه هم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود که به نظر صرفه اقتصادی بیشتری دارد. چراکه در صورت خرید این بسته برای هر گیگابایت سه هزار و ۷۰۰ تومان هزینه خواهید کرد.

بهترین بسته اینترنت هفت روزه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۲۵۰ تومان

بسته‌های کم‌حجم هفتگی اپراتور ایرانسل ، بسته‌های ۲۰۰ مگابایتی چهار هزار و ۴۰۰ تومان هستند. بسته هفتگی پرحجم ایرانسل پنج گیگابایتی است و ۱۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

بهترین بسته اینترنت سه روزه؛ هر گیگابایت چهار هزار و ۴۰۰ تومان

مشترکان ایرانسل می‌توانند بین بسته‌های روزانه و هفتگی، سراغ بسته‌های کوتاه‌مدت سه روزه هم بروند. حجم آن‌ها بین ۱۵۰ مگابایت تا ۲.۵ گیگابایت متغیر است. بسته کم‌حجم سه هزار و ۵۰۰ تومان است و بسته پرحجم آن ۱۱ هزار تومان فروخته می‌شود. در این بسته هزینه هر گیگابایت اینترنت چهار هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

بهترین بسته اینترنت یک روزه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۳۰۰ تومان

بسته‌های روزانه اینترنت حداقل ۶۰ مگابایتی هستند.  اپراتور ایرانسل  بسته پرحجم ایرانسل ۲.۵ گیگابایتی با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان است و بسته پرحجم همراه اول سه گیگابایتی است و ۹ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد. این یعنی قیمت هر گیگابیت اینترنت در این بسته‌ها سه هزار و ۳۰۰ تومان است. ایرانسل علاوه بر بسته‌های عادی، اینترنت شبانه هم در نظر گرفته. بسته یک گیگابایتی شبانه برای ساعت دو تا هفت صبح ۹۰۰ تومان است. همچنین بسته اینترنت داخلی شبانه این اپراتور هم با حجم ۵۰۰ مگابایت ۲۰۰ تومان قیمت دارد.

بهترین بسته اینترنت ساعتی؛ هر گیگابایت هزار و ۳۰۰ تومان

تماشای فوتبال، اکران آنلاین فیلم و لایو اینستاگرام و … حجم زیادی از اینترنت می‌گیرد و کسانی که معمولا از اینترنت همراه استفاده نمی‌کنند، در چنین مواقعی به مشکل خواهند خورد. کسانی که سیمکارت ایرانسل دارند می‌توانند از بسته‌های پرحجم ساعتی استفاده کنند. بسته یک گیگابایت یک ساعته دو هزار تومان، دو گیگابایت دو ساعته سه هزار تومان و سه گیگابایت سه ساعته چهار هزار تومان است. همچنین می‌توان روی بسته‌های نامحدود شبانه با قیمت ۹۰۰ تا دو هزار تومان هم حساب باز کرد.

همراه اول، اولین اپراتور ارائه دهنده نسل چهار و نیم اینترنت همراه کشور، در راستای ارائه بهترین کیفیت اینترنت در شبکه ۴.۵G ، به نوسازی شبکه های خود همگام با به روز ترین تکنولوژی دنیا اقدام کرده است.

%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87 %D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA %D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87 %D8%A7%D9%88%D9%84

همراه اول، اولین اپراتور ارائه دهنده نسل چهار و نیم اینترنت همراه کشور، در راستای ارائه بهترین کیفیت اینترنت در شبکه ۴٫۵G ، به نوسازی شبکه های خود همگام با به روز ترین تکنولوژی دنیا اقدام کرده است. در حال حاضر همراه اول، ۱۱ هزار سایت شبکه ۴٫۵G در سراسر کشور راه اندازی کرده و اپراتور پیشگام در زمینه بهره برداری از نسل چهار و نیم اینترنت همراه است. نتیجه این موضوع ایجاد پوشش مناسب در اکثر شهرهای کشور برای مشترکین می باشد

نوترینو نام تجاری و ثبت شده ی سرویس اینترنت نسل سوم (۳G) ، نسل چهارم (۴G) و نسل چهار ونیم (۴٫۵G) همراه اول است که مزایای بیشماری نسبت به اینترنت نسل پیشین خود دارد.نوترینو برخلاف نسل های گذشته (۲G) که تکنولوژی آن مبتنی بر سرویس مکالمه بود، مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چندرسانه‌ای را فراهم می‌سازد.

بسته های یک روزه اینترنت همراه اول

  • ۶۰ مگابایت یک‌روزه
    ویژه سیم‌کارت اعتباری
    ۱,۶۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۱۵۴#
    ————-
  • ۱۵۰ مگابایت یک‌روزه
    ویژه سیم‌کارت اعتباری
    ۲,۷۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۱۵۳#
    ————
  • ۲۵۰ مگابایت یک‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۳,۶۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۱۴#
    ————
  • ۵۰۰ مگابایت یک‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۴,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۱۳#
    ————
  • ۷۵۰ مگابایت یک‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۵,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۱۲#
    ————
  • ۱ گیگابایت یک‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۶,۴۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۱۱#
    ————
  • ۳ گیگابایت یک‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۹,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۱۵۱#
    ————
  • ۲ تا ۷ بامداد یک‌روزه نامحدود

     سیاست مصرف منصفانه: ۲۰ گیگابایت
    دائمی / اعتباری
    ۱,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۲۱۱#
    ————
  • ۱ بامداد تا ۱۱ صبح یک‌روزه نامحدود

     سیاست مصرف منصفانه: ۵۰ گیگابایت
    دائمی / اعتباری
    ۳,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۲۱۲#
    ————
  • ۱ گیگابایت یک‌روزه

     شبانت: ۲ تا ۷ صبح
    دائمی / اعتباری
    ۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۱۱۱#
  • ————
    بسته های هفت روزه اینترنت همراه اول
  • ۲۰۰ مگابایت هفت‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۴,۴۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۲۵۵#
    ————
  • ۳۰۰ مگابایت هفت‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۵,۵۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۲۵۴#
    ————
  • ۵۰۰ مگابایت هفت‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۷,۰۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۲۴#
    ————
  • ۷۵۰ مگابایت هفت‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۸,۳۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۲۳#
    ————
  • ۱٫۵ گیگابایت هفت‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۱۰,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۲۲#
    ————
  • ۲٫۵ گیگابایت هفت‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۱۳,۰۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۲۱#
    ————
  • ۴ گیگابایت هفت‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۱۶,۰۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۲۵۲#
    ————
  • ۶ گیگابایت هفت‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۱۹,۵۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۲۵۱#
    ————
  • ۲ تا ۷ بامداد هفت‌روزه نامحدود

     سیاست مصرف منصفانه: ۶۰ گیگابایت
    دائمی / اعتباری
    ۴,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۲۲۱#
    ————
  • ۱ بامداد تا ۱۱ صبح هفت‌روزه نامحدود

     سیاست مصرف منصفانه: ۱۵۰ گیگابایت
    دائمی / اعتباری
    ۸,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۲۲۲# 
    ————
  • ۳ گیگابایت هفت‌روزه

     صبحانت: ۶ صبح تا ۱۲ ظهر
    دائمی / اعتباری
    ۴,۰۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۱۲۱#
    ————
  • ۵ گیگابایت هفت‌روزه

     صبحانت: ۶ صبح تا ۱۲ ظهر
    دائمی / اعتباری
    ۵,۰۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۱۲۲#
    ————
  • ۶ گیگابایت هفت‌روزه

     شبانت: ۲ تا ۷ صبح
    دائمی / اعتباری
    ۲,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۱۱۲#
  • بسته های یک ماهه اینترنت همراه اول 
  • ۱ گیگابایت سی‌روزه + (۱۰۰ مگابایت هدیه صبحانت سی‌روزه)
    دائمی / اعتباری
    ۱۰,۴۰۰ تومان
    *۱۰۰*۲۶۴#
    ————————-
    ۲ گیگابایت سی‌روزه + (۲۰۰ مگابایت هدیه صبحانت سی‌روزه)
    دائمی / اعتباری
    ۱۳,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۲۶۳#
    ————————-
    ۳ گیگابایت سی‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۱۹,۰۰۰ تومان
    *۱۰۰*۲۴#
    ۴ گیگابایت سی‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۲۱,۳۰۰ تومان
    *۱۰۰*۲۳#
    ————————-
    ۵ گیگابایت سی‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۲۳,۶۰۰ تومان
    *۱۰۰*۲۲#
    ————————-
    ۷ گیگابایت سی‌روزه
    دائمی / اعتباری
    ۲۸,۲۰۰ تومان
    *۱۰۰*۲۱#
    ————————-
    ۱۰ گیگابایت سی‌روزه + (۱گیگابایت هدیه صبحانت سی‌روزه)
    دائمی / اعتباری
    ۲۹,۴۰۰ تومان
    *۱۰۰*۲۶۲#
    ————————-
    ۱۵ گیگابایت سی‌روزه + (۱٫۵گیگابایت هدیه صبحانت سی‌روزه)
    دائمی / اعتباری
    ۳۶,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۲۶۱#
    ————————-

    ۲ تا ۷ بامداد سی‌روزه نامحدود

     سیاست مصرف منصفانه: ۱۸۰ گیگابایت
    دائمی / اعتباری
    ۹,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۲۳۱#
    ————————-

     ۱ بامداد تا ۱۱ صبح سی‌روزه نامحدود

     سیاست مصرف منصفانه: ۴۵۰ گیگابایت
    دائمی / اعتباری
    ۱۹,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۲۳۲#
    ————————-

    ۸ گیگابایت سی‌روزه

     صبحانت: ۶ صبح تا ۱۲ ظهر
    دائمی / اعتباری
    ۸,۰۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۱۲۳#
    ————————-

    ۱۲ گیگابایت سی‌روزه

     صبحانت: ۶ صبح تا ۱۲ ظهر
    دائمی / اعتباری
    ۱۰,۰۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۱۲۴#
    ————————-

    ۱۲ گیگابایت سی‌روزه

     شبانت: ۲ تا ۷ صبح
    دائمی / اعتباری
    ۵,۹۰۰ تومان
    *۱۰۰*۳۳۱۱۳#
    ————————-

بسته دوماهه اینترنت همراه اول

  • ۱۲ گیگابایت دو ماهه
    دائمی / اعتباری
    ۴۶,۰۰۰ تومان
    *۱۰۰*۴۱۲#
    ————-
  • ۱۸ گیگابایت دو ماهه
    دائمی / اعتباری
    ۶۲,۰۰۰ تومان
    *۱۰۰*۴۱۱#
    ————–
    بسته سه ماهه اینترنت همراه اول
    • ۱۶ گیگابایت سه‌ماهه
      دائمی / اعتباری
      ۴۴,۰۰۰ تومان
      *۱۰۰*۴۲۲#
      ———-
    • ۲۵ گیگابایت سه‌ماهه
      دائمی / اعتباری
      ۶۴,۰۰۰ تومان
      *۱۰۰*۴۲۱#
      ——————
    • بسته چهار ماهه اینترنت همراه اول
    • ۱۵ گیگابایت چهار ماهه
      دائمی / اعتباری
      ۶۲,۰۰۰ تومان
      *۱۰۰*۴۳۲#
       ———–
    • ۲۵ گیگابایت چهار ماهه
      دائمی / اعتباری
      ۸۹,۹۰۰ تومان
      *۱۰۰*۴۳۱#
      ————
      بسته شش ماهه ایننترنت همراه اول
    • ۳۵ گیگابایت شش‌ماهه
      دائمی / اعتباری
      ۹۹,۰۰۰ تومان
      *۱۰۰*۴۴۲#
    • ۵۰ گیگابایت شش‌ماهه
      دائمی / اعتباری
      ۱۱۹,۰۰۰ تومان
      *۱۰۰*۴۴۱#

    بسته های یکساله اینترنت همراه اول

    • ۴۵ گیگابایت یک‌ساله
      دائمی / اعتباری
      ۱۱۲,۰۰۰ تومان
      *۱۰۰*۴۵۲#
      —————
    • ۷۰ گیگابایت یک‌ساله
      دائمی / اعتباری
      ۱۵۹,۰۰۰ تومان
      *۱۰۰*۴۵۱#

عضو کانال اول فارس در تلگرام شوید

%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85

عضو کانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهدی یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

بابا شما در طی ده سال گذشته فقط گرون کردید هیچ وقت ارزون نکردید

محمدرضا یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۳:۲۶

خیلی برام جالب بود وقتی تیتر خوندم گفتم ( محاله)، تیتر درست باشه و بسته طولانی مدت ارزان قیمت، معنی و مفهوم ارزونی چقدر واضح و روشن شد به نظر من معنی و مفهوم گرونی رو هم روشن کنید

سامی شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳

چ خبره مگه جنگه

مسعود جمعه , ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

اولا دولت ومجلس و قوه قضاییه ورود کنن وبا درک اینکه واقعا سفره های مردم بسیار کوچک شده و در این وضعیت درآمدهای کم و مخارج سنگین روزمره در زندگی و غیر حضوری شدن مدارس و نیاز شدید به اینترنت و گراتیها و دزدی های نا محسوس دراین زمینه را پیگیری کنن. الان هم همراه اول و هم ایرانسل که من هر ناشو دارم بامعضل سرعت و بسته های گرون و کم شدن لحظه ای عجیب وغیر متعارف از بسته ها واقعا کمر شکن شده لطفا حداقل تا پایان کرونا مراعات مردم بیچاره وکم درآمد رو بفرمایید بعد هر جور دلتون خواست حساب کنید نه اینکه کرونا منبع درآمد عظیمی برای شماها وخالی کردن اجباریه جیب ما شده است،لطفا مسیولان مربوطه رسیدگی کنن.

mahsa جمعه , ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

واقعا متاسفم من برا اینکه نمی تونستم اینترنت با حجم بالا بخرم کلاس آنلاین زبان کنار گذاشتم

جمال جمعه , ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۵:۵۹

سلام دوستان چرا بسته های یک ماهه از همراه من فعال نمیشود من بارها قصد خرید بسته یکماهه از طریق همراه من را داشته ام ولی متاسفانه نشد لطفا راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم

زهره جمعه , ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۳:۳۰

واقعاً متاسفم براتون با این بسته های گرون…. تون

ایرانی پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶

خواهشا خواهشا ….نفرمایید هم حجم رو کم کردین هم قیمت رو بالا بردین هم مصرف بسته ها را به شدت بالا بردین پس لطفا نفرمایید
متشکرم در ضمن اصلا هم تکراری نیست منتشر بنمایید

نازنین پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷

واقعاً جای تأسف هست این بسته ها گرونه??

ناشناس پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸

به درد عمشون میخوره

ناشناس پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

من از اینکه همراه اول دم به ساعت تعرفه عوض می کنه .چه برای مکالمه و چه برای اینتر نت انتقاد دارم . خدا رو شکر خودتون توی بازار و جامع هستید دارید می بینید . هر ساعت من از کجا بیارم که ۲۰ تومن پول اینتر نت بدم . سری بعد می شه ۳۰ هزار تومن . شاید اون سریع بعد ماه آینده باشه . خودتون از وضعیت اقتصادی مردم خبر دارید خدا رو شکر .

حسینی پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸

شما میتونید بسته ۶ماهه ۵۰گیگ همراه اول رو باید ستاره۱۰۰ستاره۴۴ستاره۱مربع با قیمت صدور نوزده هزار تومان خریداری کنید

ناشناس پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

جای تاسفه که ما گرونترین اینترت دنیا رو داریم.
چون مردم برای تماس از واتساپ و ایمو و امثالهم استفاده میکنن ، اپراتورها هم اینجوری تلافی میکنن.

ناشناس پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

خیلی گرون فکر اون خانواده های را بکنین که ندارن و بچه هاشون مجازی درس میخواند یه ماه نمی کشه بسته تمام میشه بااین کرونی انصاف خوب چیزیه

ناشناس پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

واقعا اون مسولین که ماهی دها میلیون در میارن باپدر من که ماهی۲تومن درمیاره قابل مقایسه نیستن بااین قیمتا

رضوان پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

همراه اول از همه نظر بهتره
من همیشه که میخوام بسته بزنم هم مال همراه اول و هم مال ایرانسل رو چک میکنم،همراه اول یک ماهه ۹ گیگ ۲۱۰۰۰تومن ولی ایرانسل ۵ گیگ یک ماهه ۲۴۰۰۰تومن

من از موقعی که همراه اول خریدم با هزینه کمتر بسته با حجم بیشتر میزنم و واقعا خرج اینترنت ماهیانم کم شده

ناشناس پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

خودروسازها و اوپراتورهای تلفن همراه ایران ، ….. شرکتهای دنیا هستند

محمد حصاری پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

سلام چرا از رایتل حرفی زده نشده
یک زمانی رایتل یک بسته داشت یک گیگ ماهانه ترافیک فقط داخلی هزار و پانصد تومان من که عاشقش شده بودم
متاسفانه هیچکدوم از اپراتور ها دیگه چنین بسته های ندارن. اگه داشته باشند برای دانش‌آموزان عالیه هم قیمتش خوبه هم میشه باهاش روبیکا سروش و تمام پیام رسان های ایرانی تمام سایت های ایرانی و انیمیشن های ایرانی مثل بازار و… رو استفاده کرد

محمدمهدی پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

شما چطور اطلاع رسانی میکنید که میگید همراه اول بسته های بلند مدت رو برنگردونده؟؟؟؟؟
اتفاقا همراه اول از ایرانسل زودتر بسته های بلند مدت رو آورد الانم براحتی میشه بسته های بلند مدت مثل سه ماهه و شش ماهه و یکساله رو از داخل همراه من فعال کرد

رویا پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

متاسفم که یکم به فکر مردم بدبخت نیستید ک بعضیشاون ازکجا پول بیارن این همه پول اینترنت بدن

ناشناس پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

ایرانسل که معلوم نیس چجوری حساب میکنه

مهدی پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

دراین اوضاع گرونی و تورم دولت ومسئولین ومجلس برای کمک به مردم ودادن خدمات بشتر وآرامش مردم مخصوصا جوانان حتی اینترنت راگران وباعث فشار حد اکثری به جامعه. قشر زحمتکش و مخلص وفداکار ومظلوم وارد می کند وباید مترو اتوبوس تلفن.اب و برق ونان دارو رایگان کند ومالیات ملک وماشین باغ ویلا ومغازه وبرج راگران کند این یعنی خواسته مردم تا قشر محروم و مظلوم واسیب پذیر جامعه بتوانند آرامش بدست بیاورند

عباس پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۶:۴۸

متاسفم براتون

احسان پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۴:۴۹

سلام

استاد پهلوی پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۵۸

با سلام این بسته های اینترنت که شما پیشنهاد کردید گرونه!
اینترنت بیش از ۲۰گیگابایت باید با تعرفه مناسب باشه نه ۳۰۰۰هزار تومان
یعنی به. تور مثال هر گیگ ۱۵۰۰تومان
البته این حرف های ما که تو گوش نمیره!!

مهرداد چهارشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵

اگه۹درصدمالیات روبه خریدبسته های مسخره همراه اول اضافه کنیم میبینیم که نه تنهاارزون نیست بلکه یه کلاه گشادسرمردم گرسنه گذاشته شده!

آخرین اخبار