چاپ کد خبر: 6875
16 اردیبهشت 1398
خطاب به شهروندان و اعضای شورای شهر شیراز

بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس در خصوص” بگو مگوهای نژادی “در شورای شهر شیراز

نتیجه تصویری برای جبهه اصلاحات فارس

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّکُمُ الَّذِی خَلَقَکُمْ مِنْ نَفْسٍ وَاحِدَهٍ وَخَلَقَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَبَثَّ مِنْهُمَا رِجَالًا کَثِیرًا وَنِسَاءً وَاتَّقُوا اللَّهَ
اى مردم از پروردگارتان که شما را از نفس واحدى آفرید و جفتش را [نیز ] از او آفرید و از آن دو مردان و زنان بسیارى پراکنده کرد پروا دارید(سوره نساء آیه ۱)

شیراز جنت تراز قرن‌هاست که موطن اقوام وحتی مذاهب گوناگون بوده و همیشه بر تسامح خود و تساهل مردمانش بالیده است که این امر از بلندای نظر و غنای فرهنگ این خطه از ایران زمین نشات می گیرد.
در چنین شرایطی اتفاقات رخ داده در جلسه علنی چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸ شورای اسلامی شهر شیراز، از منظر اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس در برابر شأن و‌ شکوه فرهنگ غنی مردم شیراز ناخوشایند و ناپسند بوده و باعث تکدر خاطر شهروندان ‌شد.

گرچه به درستی عذرخواهی از همه مردم توسط رییس شورای اسلامی شهر شیراز صورت پذیرفت و صد البته عذرخواهی و پوزش از ولی نعمتان از جمله ارزش‌هایی است که باید پر رنگ شود، لیکن استمرار چنین رفتاری با اخلاق و فرهنگ مردم شیراز ومنش وسلوک اصلاح طلبی سازگارنبوده و نیست.

لذا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس، ضمن رد و تقبیح حادثه روز چهارشنبه که موجب رنجش وآزردگی همه همشهریان گردید، از شهروندان عزیز درخواست دارد، همدلانه راه را بر سوء استفاده عده‌ای با اهداف ناصواب ببندند و اجازه ندهند وحدت وانسجام جامعه آسیب ببیند.
همچنین بر شورای اسلامی شهر شیراز فرض است که به احترام رای مردم این موضوع را با دقت نظر بیشترپی گیری و به طریق مقتضی جبران نمایند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار