چاپ کد خبر: 64874
30 مرداد 1400

بیوگرافی کوتاه محمدرضا گلزار ، امین حیایی ، احسان علیخانی ، سارا و نیکا ، تتلو ، بهاره رهنما ، مهدی قائدی ، ریحانه پارسا ، مهناز افشار ، سردار آزمون ، علی دایی ، گلشیفته فراهانی ، جواد عزتی

بیوگرافی

محمدرضا گلزار متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۵۶ می باشد و ۴۴ سال دارد. محمدرضا گلزار ، بازیگر ، نوازنده گیتار خواننده ، و مدل ایرانی می باشد. محمدرضا گلزار در سالهای دور در گروه موسیقی آریان نوازندگی می کرد. او اصالتا تبریزی است و از سال ۱۳۷۷ به عرصه بازیگری ورود کرده است. محمدرضا گلزار بازیگر مطرح ایران است که طرفداران بسیاری دارد. او اخیرا نیز مجری شده است و مسابقه هفت خان و برنده باش را مجری گری کرده است.

محمدرضاگلزار 1

امین حیایی متولد ۱۹ خردادماه ۱۳۴۹ بازیگر و خواننده ایرانی می باشد. او ۵۱ سال دارد.امین حیایی تا کنون دوبار ازدواج کرده است. نام همسر اول او مونا بانکی پور و نام همسر فعلی اش نیلوفر خوش خلق می باشد. امین حیایی از همسر اولش یک پسر به نام دارا دارد که وی هم بازیگر بوده و از جمله آثارش می توان به سریال بچه مهندس اشاره کرد. امین حیایی یکی از بهترین بازیگران ایرانی است.

امینحیایی 1

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ می باشد. و ۳۸ سال دارد. او تهیه کننده ، مجری تلویزیونی (برنامه های ماه عسل ، عصرجدید) می باشد. احسان علیخانی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. مادرش طوبی مظاهری و پدرش حسین علیخانی می باشند.

احسان علیخانی
سارا و نیکا فرقانی اصل دوقلوهای سریال پایتخت می باشند. آنها متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ می باشند و ۱۷ سال دارند. سارا و نیکا در کودکی به همراه مادر و پدرشان به سوئد مهاجرت کردند و در آنجا زندگی می کنند. سارا و نیکا هر سال به همراه دایی شان برای ضبط و فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند.

سارا و نیکا فرقانی اصل

تتلو خواننده زیرزمینی ایرانی است که در ترکیه زندگی می کند. نام اصلی او امیرحسین مقصودلو می باشد. تتلو ۳۳ سال دارد او علاوه بر خوانندگی ، آهنگساز و ترانه سرا نیز می باشد. او در محله مجیدیه تهران متولد شده است.

تتلو 11

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر بازیگر ایرانی است. او ۴۷ سال دارد. بهاره رهنما تا کنون دوبار ازدواج کرده است. همسر اول او پیمان قاسم خانی بازیگر ، نویسنده و برادر مهراب قاسم خانی نویسنده می باشد. بهاره رهنما بعد از طلاق از پیمان قاسم خانی با امیرخسرو عباسی مالک برند آرایشی ازدواج کرد. بهاره رهنما یک دختر به نام پریا از همسر اول و سابقش دارد.

بهارهرهنما 4

مهدی قائدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ فوتبالیست ایرانی می باشد. او در تیم استقلال بازی می کند. و به تازگی با یک دختر به نام ستاره معصومی ازدواج کرده است. اختلاف سنی بین این دو زوج سوژه مردم و رسانه ها شده است. ستاره معصومی ۷ سال از مهدی قائدی بزرگتر است.

مهدی قائدی

ریحانه پارسا متولد اول اسفند سال ۱۳۷۷ در تهران می باشد. ریحانه پارسا بازیگر سریال محبوب پدر است. او بعد از بازی در این سریال به ترکیه مهاجرت کرد و کشف حجاب کرد. او با جنجال ها و حاشیه هایی که هر روز برای خود درست می کند نام خود را سر زبان ها انداخته است. 

ریحانه پارسا 1

مهناز افشار متولد ۲۱ خردادماه سال ۱۳۵۶ می باشد. بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. مهناز افشار از مطرح ترین سلبریتی های ایرانی است. او در اینستاگرام ۱۴ میلیون فالوور دارد. و مدتها پیش به دلیل حضور در برنامه گات تلنت به همراه خوانندگان لس آنجلسی به عنوان داور حضور پیدا کرد.و در همان کشور ماندگار شد.

مهناز افشار 13

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ فوتبالیست ایرانی می باشد. سردار آزمون ۲۶ سال دارد. و در گنبد کاووس به دنیا آمده است. سردار آزمون با دختری به نام آناهیتا کریمی ازدواج کرده است. او فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است.

سردار آزمون 2

علی دایی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ در اردبیل فوتبالیست و مربی فوتبال می باشد. علی دایی تاکنون دوبار ازدواج کرده است و از همسر اولش یک دختر به نام دنیز و از همسر دومش یک دختر به نام نورا دارد. 

علی دایی 3

گلشیفته فراهانی با نام اصلی رهاورد فراهانی می باشد. او متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۲ می باشد و ۳۸ سال دارد و دوبار ازدواج کرده همسر اول او امین محمد مهدوی و همسر دومش کریستوس دورجه والکر (استرالیایی) می باشد. گلشیفته فراهانی از هر دو فرد طلاق گرفت.

گلشیفته فراهانی 1

جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون است. جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ است. جواد عزتی همسر مه لقا باقری می باشد. جواد عزتی هم در ژانر طنز و هم در ژانر جدی ایفای نقش می کند. جواد عزتی را در حال رقصیدن در سکانسی از سریال جهان با من برقص می بینید.

جوادعزتی

نظرتان را در مورد این گزارش برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار