چاپ کد خبر: 47352
18 اسفند 1399

بی مهری عجیب فدراسیون اسکی به بانوی جوان المپیکی فارس

فروغ عباسی

خانم فروغ عباسی به دلیل بی مهری مسوولان فدراسیون و جلوگیری از حضور وی در تمرینات تیم ملی به بهانه پرداخت نکردن هزینه تمرین در اقدامی احساسی از تیم ملی اسکی خداحافظی کرد.

به گزارش اول فارس، رئیس هیات اسکی استان فارس، درخصوص خداحافظی فروغ عباسی با تیم ملی اسکی گفت: خانم عباسی به دلیل بی مهری مسوولان فدراسیون و جلوگیری از حضور وی در تمرینات تیم ملی به بهانه  پرداخت نکردن هزینه تمرین در اقدامی احساسی از تیم ملی اسکی خداحافظی کرد.عضو کانال تلگرام اول فارس شوید

یزدان پناه افزود: باید چند روزی به این ورزشکار فرصت داد تا پس از بازگشت به شیراز و به صورت منطقی تصمیم خود را برای خداحافظی یا ادامه همکاری با تیم ملی بگیرد.

فروغ عباسی بانوی فارسی تیم ملی اسکی که سابقه دوبار حضور در بازی‌های المپیک را در کارنامه خود دارد و بار‌ها برای کشورمان در عرصه‌های بین المللی افتخار آفرینی کرده است، پس از آنکه باممانعت مسوولان برگزاری اردوی تیم ملی در پیست دربندسر، نتوانست در تمرینات تیم ملی شرکت کند، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن انتقاد شدید از عوامل فدراسیون اسکی از تیم ملی اسکی بانوان ایران، خداحافظی کرد.

بر اساس این گزارش “روز گذشته پستی مبنی ‌بر استعفای ملی‌پوش شیرازی اسکی بانوان در فضای اینستاگرام دست به دست شد، پستی که گویا ناشی از دلگیری فروغ عباسی از فدراسیون اسکی است.

این بانوی ملی‌پوش در بخشی از این پست ویدیویی عنوان کرد: “نمی‌دانم جنس طلا و نقره‌ مدال‌هایم واقعی است و وزنشان چند گرم است، چون تا به امروز تنها ارزش معنویشان برایم مهم بود؛ اما امروز برای تمرینات تیم ملی باید روزانه چند صد هزار تومان بابت بلیط پیست و ایاب و ذهاب بپردازم.

من، فروغ عباسی، متولد شیراز ِایران، ورزشکارِ ورزشکارِ ورزشکار، پس از سال‌ها تمرین و افتخارآفرینی در بالاترین سطح، آن هم برای کشورم، احساس ترس می‌کنم.

پس با کمال ناراحتی در سن ۲۶ سالگی تلاش بی‌وقفه خود در زمینه اسکی حرفه‌ای را خاتمه می‌دهم و از تیم ملی خداحافظی خود را اعلام می‌کنم اما همچنان در ورزش به کار خود ادامه می‌دهم، باشد که برای افتخارآفرینی در ورودی هیچ مجموعه ورزشی، گردن کج نکنم.”

واتساپ اصل

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رسول سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.

ناشناس سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

سلام دلاور مابه خودمیبالیم که چون شماهم استانی هم وطن داریم.متاسفیم که نالایقی …. چقدر….گرفته.اماشماواسه ماهمیشه یک قهرمانی

ناشناس دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

هر چیزی لیاقت میخواد که … ما ندارن اینهمه …. هیچی نشد حالا نشستن که پول تمرین از ورزشکارامون بگیرن

آخرین اخبار