چاپ کد خبر: 38349
29 آبان 1399

اقدام به خودکشی و مرگ چند دانش‌آموزان در رامهرمز تایید شد

اقدام بهخودکشی

خبرگزاری مهر: با وجود تکذیب فرماندار رامهرمز، استاندار خوزستان ۶ مورد اقدام به خودکشی دانش آموزان در شهرستان رامهرمز را تائید کرد.

غلامرضا شریعتی در نشست خبری آنلاین خود اخبار منتشر شده درباره خودکشی دانش آموزان را غلوآمیز توصیف کرد و گفت: بر اساس گزارش فرمانداری رامهرمز، در یک سال گذشته در این شهرستان دو مورد خودکشی منجر به فوت و ۶ مورد اقدام به خودکشی در میان دانش‌آموزان اتفاق افتاده است.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته این خودکشی‌ها ارتباطی با فقر و مسائل مالی نداشته اما بررسی در این رابطه ادامه دارد و منتظر گزارش نهایی خودکشی‌ها هستیم.

شریعتی اضافه کرد: قبول دارم که پاک کردن صورت مساله به حل شدن این مشکلات کمک نمی‌کند و باید برخورد واقعی و منطقی با قضیه داشته باشیم، به این معنی که اگر فقر ریشه این خودکشی‌ها باشد باید به آن رسیدگی شود و اگر مسائل دیگر علت اصلی باشد، آنها نیز باید مورد توجه و اقدام قرار گیرد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید به اطلاع رسانی صحیح در این زمینه کمک کنند و اجازه ندهند اخبار جعلی و ساختگی که احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند، منتشر شود، زیرا انتشار اخبار جعلی خطری است که اکنون همه دنیا با آن روبه رو است.

شریعتی همچنین درباره اختصاص تبلت‌های دانش آموزی نیز توضیح داد: اعتبار این تبلت‌ها تأمین شده و در اختیار اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس قرار گرفته است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

غلامرضاشریعتی پنجشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹

آقای شریعتی چرا قبل ازاقدام به خودکشی دانش آموزان پی نبردین که خانواده دانش آموزان درچه وضعیتی هستن.من بع عنوان یک معلم بازنشسته حرف شما را قبول ندارم

آخرین اخبار