چاپ کد خبر: 93366
8 شهریور 1401

تاج دوباره رئیس فدراسیون فوتبال شد

مهدی تاج بعد از رفت و برگشتی کوتاه، دوباره ریاست فدراسیون فوتبال ایران را به عهده گرفت. مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد تا تکلیف انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران مشخص شود. در این انتخابات، مهدی تاج با رای قابل توجهی از دو رقیب دیگر یعنی میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی پیشی گرفت و به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد.

مهدی تاج

به گزارش اول فارس ، مهدی تاج در شرایطی به عنوان رئیس جدید انتخاب شد که کمی قبل از شهاب عزیزی خادم هم عهده دار ریاست این فدراسیون بود، ولی به دلیل مشکلاتی که نزدیکانش اعتقاد داشتند بیماری قلبی است از سمتش در فدراسیون فوتبال استعفا کرد. بعد از تاج، حیدر بهاروند به عنوان سرپرست موقت فعالیت کرد و اندکی بعد هم عزیزی خادم به عنوان رئیس انتخاب شد. عمر ریاست عزیزی خادم کمتر از یک سال شد تا این بار میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست عهده دار امور فدراسیون شود. با این حال، در برگزاری انتخابات جدید فدراسیون فوتبال، این مهدی تاج بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و دوباره به عنوان رئیس انتخاب شد.

مهدی تاج در حالی قرار است دوباره روی صندلی ریاست ساختمان سئول بنشیند که پیش‌تر پایش در پرونده ویلموتس، سرمربی سابق و بلژیکی تیم ملی ایران گیر بود و حتی اسم او به همراه ۷ نفر از اعضای هیئت رئیسه اش به دادسرای تهران به عنوان متهم اعلام شد. همین مورد حتی شایعه عدم تایید صلاحیتش را مطرح کرد، ولی او در روز‌های پایانی موفق شد تاییدیه لازم را بگیرد و به انتخابات برگردد. تاج، پیش از این ۱۴ سال سابقه فعالیت در فوتبال در عرصه مدیریت را دارد و این دوران، عصر جدیدی برای او خواهد بود. گو اینکه در این ۱۴ سال، منتقدان زیادی هم داشته و آن‌ها اعتقاد داشتند اگر تاج بلد بود این فوتبال را از منجلاب درآورد، در دوره‌های قبلی که نائب رئیس و رئیس فدراسیون فوتبال بود، چنین می‌کرد.

آرای اخذ شده نامزد‌های فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

۱. مهدی تاج: ۵۱ رای

۲. میرشاد ماجدی: ۲۵ رای

۳. عزیزالله محمدی: ۴ رای

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهدی چهارشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۳۰

الفاتحه برای بیت المال

ملت سه شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

دیشب بمناظره نیامد و ثابت کرد هیچ چیز توی این مملکت قانون مند نیست و همه چیز براساس لابی بازی یا بقول قدیما پارتی بازیه!حالا ماچه انتظاری از درست شدن اوضاع مردم،معیشت،جوانان کارو……..داریم.!!!

آخرین اخبار