چاپ کد خبر: 64941
30 مرداد 1400

تازه ترین اخبار و رویدادهای انتظامی استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته

خبر نیروی انتظامی فارس

سمند حامل تریاک در سپیدان به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۳۴ کیلو و ۶۴۰گرم تریاک در نتیجه تعقیب و گریز یک دستگاه خودرو سمند در شهرستان سپیدان خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان “سپیدان” با پشتیبانی اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “شیراز-سپیدان” به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۲۳۴ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان داشت: در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری عامل تیراندازی در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان که موجب مصدومیت وی شده بود، خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی در باره این حادثه اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد متهم بر اثر اختلاف ملکی با یک قبصه اسلحه شکاری به سمت یک فرد دیگر تیر اندازی کرده که منجر به مصدومیت سطحی وی بر اثر اصابت ساچمه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: با توجه به حساسیت موضوع ،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، عامل این تیراندازی را در کمتر از چند ساعت شناسایی و وی را دستگیر کردند.سرهنگ رزمجویی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری از متهم، گفت: این متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

                                                                                 ۳ میلیارد کالای قاچاق در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف محموله های قاچاق به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد

سرهنگ فرشید زینلی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان مرودشت هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک وآن را  متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری کالای قاچاق شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و سایر کالاهای قاچاق و فاقد مدارک قانونی، کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی در بازرسی از یک مغازه عمده فروشی، مقادیر زیادی انواع نوشیدنی ها و مواد غذایی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه طی این دو عملیات ۲ متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش این محموله های قاچاق کشف شده بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۱۱۰ رأس احشاق قاچاق

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان لارستان، ۱۱۰ رأس احشام قاچاق کشف شد.

سرهنگ داود امجدی در باره این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان لارستان مطلع شدند تعدادی از قاچاقچیان از مسیرهای فرعی اقدام به قاچاق احشام می نمایند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مأموران انتظامی در این راستا ۳ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل احشام قاچاق را شناسایی و آن ها را متوقف کردند.فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص ۱۱۰ رأس احشام قاچاق و فاقد مجوز کشف شد، گفت: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.سرهنگ امجدی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام مکشوفه را ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

بازداشت ۴۲ خرده فروش موادمخدر در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از تشدید اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۴۲ خرده فروش مواد مخدر در یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان در خصوص این موضوع گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده به منظور برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، در سطح شهرستان کازرون به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی محل اختفاء فروشندگان مواد مخدر، ضمن هماهنگی قضائی، طی چند عملیات ۴۲ خرده فروش را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء این افراد، ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند ،افزود:موفقیت پلیس در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی حاصل همکاری صمیمانه مردم فهیم شهرستان است و انشاء اله با این تعامل سازنده در آینده شاهد پاک شدن همه محلات جرم خیز از وجود افراد هنجارشکن خواهیم بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار