چاپ کد خبر: 31228
11 تیر 1399

تازه ترین اظهار نظر نماینده جوان مردم شیراز و زرقان در باره اعتبار نامه تاجگردون

روح ا لله نجابت نماینده جوان و ارزشی مردم شیراز وزرقان که این روزهای سخت درگیر چالش رد اعتبار نامه تاجگردون منتخب مردم گچساران وباشت است در سلسله توئیتهای امروز خود با موضوع: اعتبار نامه تاجگردون  نوشته است:

“پیام امام به نمایندگان دومین دوره: از نمایندگان محترم انتظار می‌رود که در آرای خود جانب حق را گرفته و ضوابط را درنظر گیرند. مثلاً در #اعتبارنامه ها بدون ملاحظه دوستی و دشمنی و جهات سیاسی رایج، آنچه رضای خداست در نظر گیرند و گرایش‌های سیاسی را کنار گذارند.و این رویّه را در همۀ اعمال و اقوال و آرای خود در مدت این خدمت ارزشمند ملحوظ دارند؛ و برای رضای مخلوق، خدای نخواسته به سَخَط خالق مبتلا نشوند. و در حقیقت مجریان عدل الهی باشند.و این رویّه از همه کس مطلوب است و از کسانی که در جایگاه حساس واقعند مطلوبتر.و شما نمایندگان محترم می توانید با یک رأی خود خدمت ارزشمندی به خدا و خلق نمایید، و بالعکس؛ و می توانید یک خطر بزرگ را از کشور و اسلام رفع کنید و بالعکس. حرکت در راه حق و عمل به آن، خود تفکر آزاد و ذکر خداست که موجب طمأنینه است.”

روح الله نجابت 1

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید %D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهزاد جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۴۳

سلام آقای نجابت رفتاروکردار آقای تاجگردون مربوط به خودش وحوزه انتخابیه اش است بس است دنبال هم دویدن لطفاً وقت مجلس رانگیرید دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشید

اصفهان پنجشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵

پیام های غیراخلاقی و بیانیه ها ترقه بازی الفاظ شما ها بوی قوم ستیزی می دهد تا مفسد ستیزی

آخرین اخبار