چاپ کد خبر: 23369
20 اسفند 1398

تاکید شهردار شیراز بر توقف کامل جابه جایی مسافر از شهرهای آلوده کشور به شیراز

به گزارش اول فارس،حیدر اسکندرپور سه شنبه ۲۰ اسفند در حاشیه بازدید از ترمینال کاراندیش شیراز با تاکید بر اینکه حفظ سلامتی شهروندان اولویت نخست شهرداری است، گفت: توقف انتقال مسافر به شیراز، انتظار مردم شیراز از مسئولان به شمار میرود و این امری حیاتی است و حتی نباید حتی به فردا موکول شود.

11527641 879

شهردار شیراز اضافه کرد: از متولیان حمل و نقل جاده ای درخواست می کنم که صدور صورت وضعیت برای شرکت های مسافربری بین شهری را متوقف کنند و اجازه صدور صورت وضعیت برای این شرکت ها را ندهند.

اسکندرپور همچنین توضیح داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران، شهرداری شیراز اقداماتی همچون ضدعفونی مستمر و روزانه خیابان ها، مقابل بیمارستان ها، بوستان ها، سرویس های بهداشتی عمومی، اتوبوس ها و مینی بوس های درون شهری، ایستگاه ها و قطارهای مترویی، پایانه های اتوبوسرانی و …، اجرایی شده است.

به گفته شهردار شیراز تخصیص بودجه ویژه مبارزه با شبوع ویروس کرونا، کمک به آزمایشگاه تشخیص این ویروس، تمدید مهلت دریافت عوارض ساختمانی، ارایه تمهیداتی برای کاهش مراجعه حضوری شهروندان به حوزه های مختلف شهری از دیگر اقدامات تصمیم گیری و اجرایی شده از سوی شورای شهر و شهروداری شیراز بوده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار