چاپ کد خبر: 2256
12 آذر 1397

تجمع خانواده‌های دانش‌آموزان قربانی تعرض جنسی مدرسه‌ای در اصفهان/ توضیحات دادستان اصفهان /عکس

تجمع خانواده‌های دانش‌آموزان قربانی تعرض جنسی مدرسه‌ای در اصفهان/ عکس

شامگاه گذشته خبری مبنی بر تجاوز به تعدادی دانش آموز در مدرسه‌ای در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر اصفهان در شبکه‌های مجازی منتشر شد که صبح امروز تعدادی از خانواده‌های دانش آموزان در مقابل این مدرسه تجمع کردند.

به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حال حاضر تحقیقات در این زمینه در حال انجام است و برخی از والدین دانش‌آموزان ادعایی مبنی بر تجاوز دارند و پرونده این موضوع سریع تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شد و فرد مورد اتهام نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده، دستگیر شده است.

5099480

5099481

5099479

توضیحات دادستان اصفهان درباره به تجاوز دانش‌آموزان در یک مدرسه ابتدایی

توضیحات دادستان اصفهان درباره به تجاوز دانش‌آموزان در یک مدرسه ابتدایی

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان از تشکیل پرونده قضایی برای متجاوز به دانش‌آموزان اصفهانی خبر داد.

به گزارش اول فارس به نقل  از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی در خصوص موضوع تجاوز به دانش‌آموزان اصفهانی اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر آزار و اذیت چند دانش آموز در یکی از مدارس ابتدایی اصفهان دستور ویژه قضایی صادر و متهم این پرونده که یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، با تعیین شعبه ویژه بازپرسی در دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان تحقیقات تکمیلی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته و نتیجه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان همچنین گفته والدین اطمینان داشته باشند دستگاه قضایی با دقت، سرعت و قاطعیت موضوع را رسیدگی و در صورت اثبات جرم، اشد مجازات قانونی را برای متهم این پرونده اعمال خواهد کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار