تجمع کارکنان شرکتی مخابرات فارس در اعتراض به تبعیض و دستمزدهای پایین

تجمع کارکنان شرکتی مخابرات فارس در اعتراض به تبعیض و دستمزدهای پایین/ شرکت‌های پیمانکاری را برچینید!

ایلنا :روز ۳۰ مهرماه ، کارکنان شرکتی مخابرات فارس در اعتراض به تبعیض و نارضایتی شغلی تجمع کردند.

بر اساس این گزارش ، کارکنان شرکتی مخابرات فارس، در اعتراض به  اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی و ورود شرکت‌های پیمانکار محلی و بدون طرح، دست از کار کشیدند و با تجمع روبروی ساختمان ستاد مخابرات اعتراض خود را نشان دادند.

این کارکنان می‌گویند: تبعیض سیستماتیک و قراردادهای حجمی بایستی پایان یابد و همه شرکتی‌های مخابرات باید به استخدام رسمی مخابرات درآیند. تنها به این ترتیب است که تبعیض میان کارکنان برچیده می‌شود.

آنها می‌گویند: در حالیکه رسمی‌ها سه برابر ما شرکتی‌ها حقوق می‌گیرند، ما نه امنیت شغلی داریم و نه امید به آینده. کارکنان شرکتی همگی تخصص، مهارت و تحصیلات دارند و باید در بدنه مخابرات جذب شوند.

حاضران در تجمع روز گذشته بیانیه ای نیز صادر کردند؛ در این بیانیه آمده است: «مدیران ارشد مخابرات که می‌بایست در قبال سرنوشت همکاران بخش خصوصی در جهت ایجاد رفاه و امنیت شغلی و تامین خواسته‌های بحق آنان اهتمام ورزند، اکنون یک بار دیگر پا را فراتر گذاشته، جداسازی این پرسنل از یکدیگر را با حجمی نمودن قراردادها و قرارداد با پیمانکاران محلی، در دستور کار قرار داده اند. این اقدامات با توجه به مشکلات پیش روی شرکت‌های حجمی که از آن جمله کسر حداقل ۵۰۰ هزار تومان از حقوق ناچیز فعلی، دیرکرد پرداخت حقوق و دستمزد بعضا تا ۶ ماه، کم نمودن پرسنل در حال کار و نهایتا بازگشت به وضع اسفبار ۱۰ سال پیش می‌باشد، از هم پاشیده شدن بنیان خانواده پرسنل بخش خصوصی را مورد هدف قرار داده است.»

این کارکنان می‌گویند: قراردادهای حجمی با شرکت‌ها که هیچ نظارتی بر عملکرد آنها در قبال نیروی کار نیست، بیش از گذشته حقوق شغلی پرسنل مخابرات را به مخاطره می‌اندازد. به گفته آنها «حجمی نمودن قراردادهای نیروی انسانی» ظلم مضاعف در حق کارکنان مخابرات است.

کلیک کنید و عضو کانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

زارع جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

حالا بگو چه کار مفیدی انجام میدید که حقوق بالا هم میخاین اصلا بود و نبود شما چه فرقی میکنه؟

ناشناس جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

کاری که نداره چارش یه آزمون استخدامی صوریه که هزینه آزمونشم با حساب نرخ تورن ۵۰ تومن بگیرن
کارمندان این اداره تا سال ۱۴۰۵ حقوقاشون سرموعد و قابل قبول خواهد بود

آخرین اخبار