چاپ کد خبر: 43749
7 بهمن 1399

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی روستای ” قرقچی” شیراز

تخریب قرقچی

فرمانده انتظامی استان فارس از اجرای طرح قلع و قمع ۶۰۰ هزار متر از کاربری‌های غیر مجاز در اراضی ملی روستای “قرقچی” شیراز به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سردار “رهام‌بخش حبیبی”  بیان کرد: در پی مراجعه نماینده منابع طبیعی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی و ایجاد ساخت و ساز غیرمجاز در روستای “قرقچیشیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از دستور مقام قضائی ماموران به همراه نمایندگان منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و … به محل اعزام و نسبت به اجرای طرح قلع و قمع کاربری‌های غیر مجاز اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح ۶۰۰ هزار متر از اراضی ملی که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود تخریب شد، گفت: کارشناسان ارزش زمین‌های مذکور را یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه در این خصوص ۱۷ نفر به اتهام اخلال در نظم ماموریت و ممانعت از اجرای حکم دستگیر و روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری در اراضی را به مرکز فوریت‌‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار