چاپ کد خبر: 30570
3 تیر 1399

تراژدی یک شهر که در تیرماه سیاه پوش می شود

شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان کردستان قرار دارد، این شهرستان بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و بیشتر مشاغل این شهرستان بازاری و شغل های دولتی است. با آمدن ویروس کرونا به ایران در زمستان ۹۸ این شهرستان یکی از پاک ترین های شهرهای ایران در خصوص دربرگیری ویروس کرونا بود و این مهم بخاطر اقدامات پیشگیرانه ای بود که مردم انجام میدادند.

..حال از اواسط اردیبهشت سال جاری با آمدن مسافرین به این خطه خوش آب و هوا و رعایت نکردن مردم به هوای آنکه دیگر این ویروس کمرنگ شده است پیک شیوع دوباره این ویروس منحوس در این دیار رشد کرد و خانواده های زیادی را به کام مرگ فرستاد و این مهم به جایی رسید که به گفته معاون علوم پزشکی تیر ۹۹ ماه سیاه پوش شدن شهر سنندج است. حال با اعلام آمار های که ستاد اطلاع رسانی ویروس کرونا در استان انجام میدهد این وضعیت در سنندج قرمز شده است و روزانه بالغ بر ۲۰۰ نفر به افراد مبتلا اضافه می شود و تعدادی نیز فوت می کنند.

این گزارش مربوط به تدفین این بیماران است که با پروتکل های بهداشتی و در غریبانه‌ترین حالت دفن می شوند. در این تدفین دیگر هیچ عزیزی و هیچ خانواده ای در کنار میت ها نیستند تا آنها را بدرقه کنند و این تراژدی هنوز در این شهر ادامه دارد و به گونه ای ویروس کرونا در حال سیاه کردن لباس های مردمان این شهر است

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار