چاپ کد خبر: 57377
26 خرداد 1400

تزریق بهترین واکسن کرونا به مجری زن تلویزیون ایران +تصاویر

مژده لواسانی مجری شناخته شده تلویزیون با انتشار پستی در صفحه‌ خود از شرکت داوطلبانه‌اش در فاز مطالعاتی واکسن کووایران برکت خبر داد.

مژده لواسانی 2

 چند روزی است بسیاری از هنرمندان و چهره‌های شناخته شده نیز علاوه بر داوطلبان مردمی، در فاز دو_سه مطالعات بالینی واکسن کووایران برکت، مورد تزریق قرار می‎گیرند و ادامه دار و موفق بودن این روند می‎تواند برای ایران و ایرانی بسیار خوشایند و غرورآفرین باشد.

در حالی که اخیرا بابک جهانبخش، گرشا رضایی، پوریا حیدری و بسیاری از هنرمندان دیگر با انتشار تصاویری در صفحه مجازی خود اعلام کردند واکسن ایرانی زده‎اند امروز نیز مژده لواسانی با اشتراک گذاشتن تصاویری در فضای مجازی از دریافت واکسن کووایران برکت خبر داد. این مجری شناخته شده در صفحه‎اش نوشت:

“حقیقتش اینه که شعار دادن بلد نیستم!
لذا مدت ها تحقیق کردم
با بسیارى از پزشک هاى مطمئن و معتبر صحبت کردم
به نتیجه ى تلاش محققین و دانشمندان ایرانى اعتماد کردم و به امید روزهاى روشنِ بدونِ کرونا، امروز به صورت داوطلبانه در فاز دو و سه مطالعات بالینى واکسن برکت شرکت کردم و الان هم از این بابت خوشحالم”

مژده لواسانی 3

مژده لواسانی 2

مژده لواسانی 1

لواسانی فعالیت رسانه‌ای را در سه‌سالگی و با برنامهٔ «سلام کوچولو» آغاز نموده‌است و بعد از آن با برنامه‌های «بچه‌های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» همکاری‌اش را با رادیوسراسری ادامه داده‌است و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ «من هم می‌توانم» تجربه کرده‌است. او همچنین در سنین کودکی و نوجوانی تجربهٔ بازیگری در سریال‌های «پلاک ۱۴» (به کارگردانی مهران مدیری) و «خبرنگار» (به کارگردانی محمد حسن‌زاده) را دارد و در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر «ظهور خورشید»، «خورشید در پس ابر» و «آفتاب هشتم» را بر عهده داشته‌است.

وی همچنین در سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی ایفای نقش کرده‌است. لواسانی از سال ۸۳ و اجرای برنامهٔ کبوتر دات کام تا کنون مجری و نویسندهٔ برنامه‌های مختلف تلویزیون بوده‌است.

او در سال ۹۶ به انتخاب مردم در نظر سنجی تلویزیون به عنوان بهترین مجری زن تلویزیون انتخاب شد کاملاً دخترونه از مهمترین برنامه‌های او در شبکهٔ سه سیما بوده‌است

مژده لواسانی 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار