چاپ کد خبر: 44821
20 بهمن 1399

تست روانشناسی|یک جارو انتخاب کنید و راز جادوی درونتان را کشف کنید

جادوی عشق

هر زنی یک قدرت جادویی مخفی در خود دارد. بعضی‌ها سرسختانه آن را انکار میکنند و جارو را مخفی می‌کنند و بعضی نیز به قدرت سحر و جادویی خود می‌بالند.

به گزارش گروه خانواده اول فارس، هر یک از ما توانایی‌هایی داریم که ممکن است از دید بقیه و یا حتی خودمان مخفی بماند؛ بنابراین شناخت این توانایی‌ها می‌تواند در زندگی شخصی و کاری ما بسیار مفید باشد تا بتوانیم تصمیم‌های مهمی را براساس آن‌ها بگیریم.

جارویی که نظرتان را جلب می‌کند، انتخاب کنید.

تست وانشناسی جارو

۱- جادوگر کارآفرین

شما توانایی‌هایتان را به وضوح می‌شناسید. از شروع کار‌های جدید نمی‌هراسید و استعداد جادویی که در کار دارید به شما امکان پرهیز از خطرات و شکست‌ها را می‌دهد. شما اوقات فراغت خود را فعالانه می‌گذرانید. علاوه بر این، ورزش‌های پویا و پرتحرک را دوست دارید و برای گردش روز جمعه با دوستانتان لحظه‌شماری می‌کنید.

۲- جادوگر رهبر

شما چهره‌ای جذاب و بیانی جادویی دارید. دیگران نیز متوجه شده‌اند که توانایی پیش‌بینی وقایع مختلف را دارید و از قبل برای آن‌ها آماده می‌شوید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید به سرعت ناسازگاریِ موجود در حرف‌هاو احساسات دیگران را پیدا کنید.

۳- جادوگر قدرتمند

شما با وجود ارتباط خوبی که با دیگران دارید، می‌توانید از طریق فشار عاطفی بر روی آن‌ها تاثیر بگذارید. با وجود ویژگی‌های مدیریتی قوی، اغلب منافع خود را برای دیگران فدا می‌کنید.

۴- جادوگر کمال‌گرا

شما جای درست هرچیز را می‌دانید. همچنین نظم و بی‌نقصی را می‌پسندید و از دیگران تقاضای رعایت آن‌را دارید. اگر شما در مرحله‌ی سازماندهی یک مراسم باشید، آن‌را درست به اتمام می‌رسانید. جادوگران پیشین شمارا تحسین می‌کنند و برایتان احترام قائل هستند.

۵- جادوگر مربی

شما توانایی درک افراد دیگر را دارید. اعتماد برایتان مهمترین ملاک در رابطه است و هرگز جادوگر بی‌وفا را نخواهید بخشید. همچنین جهان به شما هدیه‌ی مربی‌گری و معلمی را داده است. علاوه بر این، دوست دارید با جادوگران جوانی کار کنید که شما را به عنوان یک الگوی واقعی ببینند.

۶- جادوگری با شخصیت آهنین

شما به راحتی می‌توانید نادرستی‌ها و توطئه‌های یک رابطه را تشخیص دهید. در جلسات همیشه موفق به ارائه دیدگاه‌ها و دفاع از اصول خود می‌باشید. متاسفانه شما نمی‌توانید برتری سایر جادوگران را تحمل کنید بنابراین در بعضی مواقع کمی خشن هستید.

۷- جادوگر پیشگام

شما با جادوگران دیگر از نظر طیف وسیعی از علایق متفاوت هستید. به راحتی با شرایط و تغییرات جدید در زندگی کنار می‌آیید. شما جادوگری هستید که منتظر زمان راحت و مناسب نمی‌مانید: خودتان تمام مسائل مهم را حل می‌کنید و از اولین بودن در انجام کاری نمی‌هراسید.

۸– جادوگر رویایی

شما فردی رویایی و شاعرانه هستید. با دیگر جادوگران رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد دارید: شما در خواندن فکر و احساسات افراد مهارت دارید و می‌توانید به‌خوبی آن‌ها را درک کنید. شما به ظاهر و آراستگی اهمیت زیادی می‌دهید و برای همین است که هرگز نمی‌توانید پولی پس‌انداز کنید.

۹- جادوگر درونگرا

شما می‌توانید از زندگی عادی لذت ببرید و با آرامش وظایف روزمره را انجام دهید. نیازی به کنار آمدن با جادوگران دیگر را ندارید. دوست دارید به دیگران کمک کنید و از آن احساس خوبی دارید. علاوه بر این، بیشتر اوقات تنها بودن را ترجیح می‌دهید. شما از فرار به جایی که کسی در اطرافتان نباشد تا بتوانید در افکارتان گم شوید، لذت می‌برید.

۱۰- جادوگر مسافر

شما فردی هستید که تحمل روزمرگی را ندارید و تغییر مکرر محل کارتان برای شما امری عادی است. کار برایتان یک سکوی پرش واقعی است. همچنین شما اغلب به مکان‌های ناشناخته می‌روید. به جادوگران دیگر علاقه‌مند هستید، زیرا مخالف به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با دیگران نیستید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

من شماره نه رو انتخاب کردم هرچی ویژگی گفته درسته چون واقعا همینم :/

غزل قویدل شنبه , ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

من شماره ۹ و ۵ را انتخاب کردم

آخرین اخبار