چاپ کد خبر: 45130
23 بهمن 1399

تست روانشناسی| افشای راز پنهان شخصیت شما با یک تصویر

برای آگاهی از شخصیت واقعی خود کافیست یک تصویر را در تست روانشناسی زیر انتخاب کنید.

به گزارش گروه خانواده اول فارس، تصور کنید که به یک جزیره بیابانی می روید و فقط می توانید یک چیز را با خود ببرید، آن وسیله چیست؟ برای آشکار کردن شخصیت واقعی خود، یکی از مواردی را که می خواهید در جزیره ای بیابانی با خود همراه کنید را انتخاب کنید.

تست جزیره

کیت ماهیگیری

شما خود را فردی متشکل و بسیار مسئولیت پذیر در قبال تعهدات خود توصیف می کنید. شما از پیشرفت و بهتر شدن هر روز چه در کار خود و چه در فعالیتی که به آن علاقه دارید لذت می برید و به همین دلیل همیشه تمام انرژی و تمرکز خود را در کاری که انجام می دهید قرار می دهید.

معمولاً علاقه شما به دوره ها یا فعالیت هایی است که شخصاً و حرفه ای شما را غنی می کنند. در بعضی موارد شما می توانید بسیار تحمل نکنید (با دیگران و حتی با خودتان) و به همین دلیل ، چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید نقایص دیگران را بپذیرید. این را بدانید که هیچ دلیلی وجود ندارد که خود را به دلیل انجام ندادن وظیفه ای که انتظار داشتید مجازات کنید ، زیرا هر کاری که انجام می دهید ، آن را به همان خوبی که می توانید انجام می دهید.

تمام عشق ، انرژی و استعداد خود را در هر کاری قرار دهید و آن را گام به گام ، روز به روز بردارید و به روشی شاد و طبیعی به همه رویاها و اهداف خود برسید.

کتاب مورد علاقه

ویژگی شما این است که فردی اصیل ، بسیار وفادار (نسبت به عقاید و بینش خود نسبت به جهان)، دوست داشتنی و خلاق هستید. این امکان وجود دارد که در بسیاری از موارد احساس کنید که جهان با سرعتی عجیب پیش می رود و شما باید بدنبال منطقه صلح و آرامش خود باشید.

شما یک جنبه خلاقیت بسیار پیشرفته دارید که به شما امکان می دهد با استعداد زیادی در زمینه هایی مانند: هنر ، طراحی ، نوشتن ، رقص یا هر چیز دیگری که شامل شیوه ای از بیان و خلق باشد ، خلق کنید. شما بسیار حساس هستید و به همین دلیل در زندگی خود مرتباً با فراز و نشیب های عاطفی روبرو هستید.

چالش اصلی شما این است که درک کنید زندگی پر از اتفاقاتی است که می آیند و می روند و شما همیشه می توانید نگرش خود را نسبت به همه اتفاقات انتخاب کنید. وقتی به احساسات خود تسلط پیدا کنید ، در برابر درد تحمل خواهید کرد و هر لحظه از شدت شادی زندگی خواهید کرد. و بدون شک زندگی شما پر و شادتر خواهد بود.

تصاویری از خانواده شما

ویژگی شما این است که فردی بسیار دوست داشتنی ، انسان دوست ، فهمیده ، مفید و دارای گرایش عالی نسبت به دیگران هستید. این احتمال وجود دارد که بعضی اوقات برای دیگران کارهایی انجام دهید تا آنها احساس کنند که به شما احتیاج دارند و شما اغلب نیازهای دیگران را حتی بالاتر از نیاز خود قرار می دهید.

یکی از مهمترین چالشهای زندگی شما اهمیت ندادن آنقدر به نظر دیگران درباره شما است. هر کاری انجام دهید ، عملاً غیرممکن است که همه را راضی کنید ، و به یاد داشته باشید که جهان پر از افراد شگفت انگیز است که شما را به همان چیزی که واقعاً هستید دوست دارند،  بیاموزید که تعادل ایده آل بین هدیه دادن با عشق و یادگیری دریافت را پیدا کنید و خواهید دید که چگونه هر لحظه زندگی شما پر از برکت و موهبت های بزرگ زندگی است.

چاقو

شما خود را به عنوان شخصی با اعتماد به نفس (در بعضی موارد مسلط) ، قاطع ، مبتکر ، با انرژی زیاد توصیف می کنید شما عاشق پذیرش چالش ها و همچنین به چالش کشیدن افراد برای رشد کامل توانایی های خود هستید. این احتمال وجود دارد که شما مهارت رهبری داشته باشید و مردم را وادار کنید که تقریباً در هر نوع پروژه یا ایده ای شما را دنبال کنند.

شما فکر می کنید که نشان دادن احساسات شما باعث می شود شما مانند یک فرد ضعیف به نظر برسید و دقیقاً آنجاست که چالش اصلی شما نهفته است. انکار درد فقط باعث بزرگتر شدن درد می شود. اگر اتفاقی وجود دارد که به شما آسیب می رساند ، آن را زندگی کنید و از انرژی و نشاط خود برای غلبه بر آن استفاده کنید. این باعث ضعف شما نمی شود ، برعکس ، شما همچنان به قوت خود ادامه می دهید. خوب ، ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد ، اما آنچه از آنها یاد می گیرید ، شما را به شخصیتی قوی تر از آنچه در حال حاضر هستید تبدیل می کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Mitra جمعه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

جالب بود . باید سعی کنی خودت رو تو اون موقعیت قرار بدی و بعد انتخاب کنی .

مه آفرید پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

نه به نظر من که خوب بود

... پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲

مسخره نبود به نظر شما؟!

آخرین اخبار