چاپ کد خبر: 88370
9 تیر 1401

تست فوری روانشناسی | شما اول به سراغ کدام کار میروید؟

شما وارد این خانه شده اید که همزمان کتری جوش آمده ، نوزاد گریه میکند ، تلفن زنگ میخورد و سگ در حال جویدن بالش است:

شما اول به سراغ کدام یک میروید؟

تست روانشناسی شخصیت

کدام کار را در اولویت قرار می دهید؟

  1. من خاموش کردن کتری را انتخاب کردم. در اولویت قرار دادن کتری حاکی از آن است که شما فردی هستید که خیلی زود عصبانی می شوید. از طرفی در هنگام تصمیم گیری خیلی زود اقدام می کنید و هیچ چیزی نمی تواند مانع دستیابی شما به اهداف تان شود. شما خیلی به امنیت جانی تان اهمیت قائل می شوید و در این راه از هر کوششی استفاده می کنید. در آخر باید گفت شما فردی منظم هستید که برای همه کارهای تان از پیش برنامه ریزی می کنید.
  2. من پاسخ دادن به تلفن را انتخاب کردم.  در اولویت قرار دادن تلفن حاکی از آن است که شما فردی سیاستمدار و وظیفه شناس هستید. از طرفی باید گفت که با وجود در مرکز توجه قرار گرفتن، اجتماعی بودن و ارتباطات گسترده تان، به راحتی نمی توانید از اشتباهات اطرافیان تان چشم پوشی کنید و با آن ها برخورد جدی می کنید. در نهایت شما فردی هستید که می توانید در آن واحد چند کار را با همدیگر پیش ببرید و به نتیجه برسانید.
  3.  من بغل کردن نوزاد را انتخاب کردم. در اولویت قرار دادن نوزاد حاکی از آن است که شما شخصیتی آرام، متین و فکوری دارید. به همین دلیل همیشه به فکر خدمت رسانی به اطرافیان تان هستید. در نهایت می توان گفت شما فردی خانواده دوست می باشید و برای آن ها حاضرید از منافع خود به راحتی عبور کنید. به شدت از دورهمی های آرام و خانوادگی لذت می برید و اغلب اوقات از تنهایی دوری می کنید.
  4.  من متوقف کردن سگ از جویدن بالش را انتخاب کردم. در اولویت قرار دادن سگ حاکی از آن است که شیفته نظم و انضباط هستید و همیشه سعی بر آن دارید که در محیط کار یا منزل از شلختگی به دور باشید. از سوی دیگر باید گفت شما در تلاش هستید که همه امورات زندگی را تحت کنترل خود قرار دهید تا به آرامش برسید. در جمع های مختلف هم اغلب سخنگوی خوبی هستید و برای همه مباحث، آمادگی لازم برای صحبت کردن را دارید.حتما بخوانید:
    بخوانید:

    فال حافظ امروز ۱۲ تیر با تفسیر زیبا و دقیق

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سلام جمعه , ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

اول من A رو انتخاب می کردم دوم من B رو انتخاب می کردم سوم من C رو انتخاب می کردم چہارم من D رو انتخاب می کردم

آخرین اخبار