چاپ کد خبر: 84086
29 اردیبهشت 1401

تست روانشناسی| نگاه کنید ، در تصویر «چند اسب» می بینید؟

اسب نماد عزم، استقامت، شجاعت، آزادی، سفر، زیبایی، عزمت و روح است. این حیوان، حیوان مورد علاقه همه افراد سراسر جهان است. از این رو، اسب ها نقش مهمی را در افسانه ها و فرهنگ های بومی ایفا می کنند.

در حقیقت، پیدا کردن قطعه ای نقاشی، موسیقی، ادبیات و سایر اشکال هنری که از این موجودات با شکوه الهام نگرفته باشد، غیر ممکن است.نماد اصلی اسب، «شجاعت» و «آزادی» است. این حیوان با شکوه، موجودی از قدرت، استقلال، آزادی، نجابت، استقامت، اعتماد به نفس، پیروزی، قهرمانی و رقابت است.

در این تست تصویری جالب تعداد اسبی که در نگاه کوتاه تان می بنید می تواند برخی از اسرار وجودتان را مشخص کند.

به تصویر زیر فقط برای ۱۵ ثانیه نگاه کنید.

pic 23

چند عدد اسب در این تصویر مشاهده کردید؟

 

  • پاسخ تست:
  • کمتر از چهار عدد اسب مشاهده کردم. شما فردی سطحی نگر می باشید به همین خاطر در مسائل زندگی خیلی دقیق نیستید و  همیشه سعی می کنید بدون نگرانی خیلی سریع تصمیم گیری کنید. از سوی دیگر باید گفت شما بر این باور هستید که همه افراد به همدیگر مرتبط هستند و همه چیز بخشی از یک کل بزرگتر می باشد این نگاه سبب شده است که کارهای گروهی را به نحو احسنت درک کنید و بتوانید به خوبی رهبری دلسوز و محبوب برای یک گروه باشید. در نهایت شما سعی می کنید که در بیشتر مباحث شرکت کنید و به نوع نگاه دیگران به خود اصلا اهمیت ندهید.

  • بین پنج تا ده تصویر اسب مشاهده کردم. شما فردی جدی، کمال گرا، منطقی و با پشتکار هستید. به همین خاطر اغلب اوقات سعی می کنید بر وظایف خود متمرکز باشید و بهترین نتایج را به دست آورید. با توجه به کمالگرا بودن تان، در صورتی که به اهداف تعیین شده تان نرسید به شدت ناراحت می شوید اما باید این نکته را درک کنید که همیشه نمی توانید همه چیز را به دست بیاورید.


  • بیشتر از یازده اسب مشاهده کردم. شما فردی بسیار دقیق و ریز بین و گاهاً استرسی هستید، بنابراین در اطراف خود موارد و نکاتی را درک می کنید که دیگران از درک آن عاجز هستند. همیشه در تلاش هستید که همه ی کارها را بدون کم و کاستی و با برنامه ریزی مشخص انجام دهید، تا به بهترین نتیجه دست پید کنید.

شما هم نظرتان را در مورد این تست روانشاسی برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار