چاپ کد خبر: 95797
13 مهر 1401

تست هوش|شناسایی کنید چه کسی پدر واقعی این کودک است!

آزمون شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

خانه/زندگی/تفریح و سرگرمی/آزمون شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناسایی پدر کودک: در سال های اخیر شبکه های اجتماعی نفوذ قابل توجهی در میان کاربران اینترنت پیدا کرده اند. در این شبکه ها برخی از مطالب و پست ها بیشتر از دیگر مطالب مورد توجه کاربران این شبکه ها قرار می گیرد. یکی از این مطالب بازی های فکری و انواع و اقسام آنها می باشد.

شاید یکی از دلایل رشد این مطالب، در کنار اهمیت سرگرم کنندگی این مطالب، خاصیت رشد دهندگی توانائی ها و مهارت های شناختی افراد است. به باور بسیاری بازی های فکری مغز را ورزش داده و فعالیت های آن را افزایش می دهد. با افزایش فعالیت های مغزی، توانائیهای شناختی نیز افزایش می یابند و افراد می توانند در زندگی موفق تر عمل کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی پدر کودک همراه باشید.

آزمون شناسایی پدر کودک

مجله خبری چشمک انواع بازی های فکری به خصوص معماهای تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. در آزمون شناسایی شوهر زن، شما با یک معمای تصویری چالش برانگیز و جالب روبرو هسنید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی معمای تصویری، محدود است. تنها ۵ ثانیه فرصت دارید تا راه حلی برای این معمای تصویری پیدا کنید.

تصویر آزمون شناسایی پدر کودک، یک پارک زیبا را به نصویر کشیده است. زنی کودک را خود را به آغوش کشیده است و بر روی نیمکت پارک نشسته است. دومزد جوان در کنار زن، بر روی نیمکت نشسته اند و مردی هم مشغول گفتگوی تلفنی است. به نظر شما کدامیک از مردان تصویر، همسر زن و پدر این کودک است؟ دلیل شما چیست؟

آیا شما می توانید با کمک نشانه های موجود در تصویر آزمون شناسایی پدر کودک، پدر کودک را شناسایی کنید؟ توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر آزمون شناسایی پدر کودک نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است. ۵ ثانیه برای پیدا کردن پاسخ فرصت دارید؟

خانه/زندگی/تفریح و سرگرمی/آزمون شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی پدر کودک

اگر به این بخش از متن رسیده اید، باید گفت که به احتمال زیاد پاسخ را پیدا کرده اید و تنها تلاش می کنید پاسخ خود را با پاسخ وب سایت تطبیق دهید. اگر هم پاسخ را پیدا نکرده اید، می توانید با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

اگر با دقت تمام به تصویر نگاه کنید متوجه خواهید که هم زن و هم دو مردی که کنار زن نشسته اند دارای یک خال در پشت لب های خود هستند. به این ترتیب براساس منطق سازنده این معماها این زن و دو مزد جوان با همدیگر خواهر و برادر هستند. به این ترتیب مردی که در حال گفتگوی تلفنی است، پدر این کودک و همسر زن تصویر است.

خانه/زندگی/تفریح و سرگرمی/آزمون شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

امیدوارم از آزمون شناسایی پدر کودک استفاده کرده باشید.

نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار