چاپ کد خبر: 96327
23 مهر 1401

تست هوش:چه کسی از افراد تصویر از فروشگاه سرقت کرده است!؟

آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه

آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه: شناسایی تفاوت ها، یافتن تصاویر متفاوت با روند معمول یک تصویر، تصاویر معمای و … همه از آن دست سوالات تصویری هستند که می توانند به خوبی توانایی های شناختی و حتی قدرت منطق و تحلیل شما را به چالش بکشند. امروزه معماهای تصویری از پرمخاطب ترین مطالب موجود در شبکه های اجتماعی هستند. این مطلب هم مخاطب را سرگرم می کند و هم می تواند دقایقی با نوع سوال خود، مغز فرد را وادار به فعالیت کند.

به باور بسیاری از پژوهشگران بازی های فکری سببب افزایش فعالیت های مغزی می شوند. این فعالیت نقش مستقیم در افزایش و رشد توانائیهای ذهنی و شناختی افراد دارد. جزئی نگری یکی از دستاوردهایی است که شما با انجام منظم پازل تصویری به آن دست پیدا کنید. چون مغز شما برای یافتن پاسخ کم کم عادت می کند جزئیات را بررسی کند و این روند در افزایش جزئی نگری شما نقشی مهمی ایفا می کند. آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه که امروز در بخش سرگرمی  منتشر شده است از همین نوع سوالات معمایی است. با ما همراه باشید.

آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه

اگر حوصله و وقت دارید شما را با یک آزمون جدید به چالش خواهیم کشید. در این آزمون شما باید در مدت ۴ ثانیه پاسخی مناسب و درست به آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه ارائه دهید. برای موفقیت در این آزمون قدرت دید، دقت و تمرکز نقش اصلی را ایفا می کند و شما باید بتوانید در زمان مشخص شده آزمون را حل کنید. اگر در زمان تعیین شده توانستید آزمون را تحلیل و بررسی کنید، شما از قدرت دقت و تمرکز بسیار بالا برخوردار هستید.

در تصویر آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه شما با صحنه ای از یک فروشگاه و خریداران آن روبرو هستید. تصویر در دو قاب مختلف دیده می شود. اولین تصویر از سمت چپ پنج دقیقه قبل از سرقت مواد غذایی در فروشگاه را به تصویر می کشد و تصویر دوم بعد از سرقت. به نظرشما کدامیک از افراد حاضر در تصویر می توانند سرقت کرده باشند. با دلیل و منطق پاسخ خود را ارائه دهید. قدرت دید و دقت شما حرف اول را برای پاسخگویی به آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه میزند.

زمان ۴ ثانیه ای شما از هماکنون آغاز شده است. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه 1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه

همین که در این ازمون شرکت کردید و لحظاتی را به دقت و تمرکز کردن به عکس سپری کردید، نشان می دهد که شما پیروز اصلی این ازمون هستید. شما به هدف اصلی خود که ورزش دادن مغز بود، رسیدید. با انجام مستمر این گونه سوالات علاوه بر اینکه سطح مهارت های شناختی شما بالا خواهد رفت و پاسخ ها را سریعا ارائه می دهید، سلامت مغز خود را در سنین کهنسالی تضمین می کنید. می توانید بیشتر تصویر را ببینید!

.

.

.

.

.

همه افراد تصویر اقلامی را از فروشگاه سرقت کرده اند. زن در تصویر اول باردار نیست. اما در تصویر دوم مدعی است که یک زن باردار است. پسر در زیر لباس خود، اقلامی را پنهان کرده است و این مسئله از تفاوت میان تصویر اول و دوم به خوبی مشخص است. شخص سوم نیز که پیرزن است در حال قرار دادن چیزی درون کیف خود است. به این ترتیب همه افراد تصویر در حال سرقت از فروشگاه هستند.

آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه 2

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی مشاهده و مطالعه کنید.”چشمک”

در صورت تمایل  نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید:

فال حافظ امروز ۲ آبان با تفسیر دقیق و زیبا

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رامین چهارشنبه , ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

هیچی ندارا همه چیو باسیدن

رامین چهارشنبه , ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

هیچی ندارا همه چیو باسیدن?

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

چه فروشگاه خر تو خری ادرسش کجاست

مطهره چهارشنبه , ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۴

ممکنه زیر کلاه پسرباشه

مطهره چهارشنبه , ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۱

اما من فکر میکنم اول تصویر سمت راست بوده بعد چپ
اگراینجوری باشه زن باردار در تصویر بعدی داره زایمان میکنه چون پاهاش بدحالته.پیرزنم ک با گوشیه توی کیف کار داشته
پسر وسطی ام شکمش پر باد بوده خالی شده?

شبح سه شنبه , ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

بله درسته اینان مسىولین ایرانند.

امداد دوشنبه , ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

به احتمال زیاد، مشتریان این مغازه از مسئولین کشور خودمون هستند.

رضا دوشنبه , ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

هیچی ندارا همشون باسیدن

[…] تست هوش:چه کسی از افراد تصویر از فروشگاه سرقت کرده است!؟ […]

آخرین اخبار