چاپ کد خبر: 96679
1 آبان 1401

تست هوش : کدامیک از زنان تصویر در حال انجام کار احمقانه است!

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: کدامیک از زنان تصویر در حال انجام کار احمقانه است!

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: شما با کمک آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر می توانید خود را بهتر بشناسید. تلاش کنید این آزمون را در کمتر از ۵ ثانیه حل کنید. با پاسخ دادن به این چالش تصویری گیج کننده در زمان محدودی که توسط سازنده این سوال تصویری در نظر گرفته شده است می توانید نبوغ، تیزبینی و ضریب هوشی خود را اثبات کنید. آیا فکر می کنید آزمون امروز  را در زمان مشخص شده انجام دهید؟

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر

بسیاری از معماها و سوالات هوش تصویری برای این طراحی می شوند تا میزان توانائیهای شناختی شما را مورد ارزیابی قرار دهند. بسیاری از افراد بدلیل نوع زندگی مدرن، کمتر با چالش هایی که نیازمند تفکر و تحلیل منطقی و در عین حال جزئی نگری است روبرو هستند، به همین دلیل چشمان عادت می کند تا کلی نگر شود. این سوالات تصویری با به چالش کشیدن دقت و تمرکز افراد، تلاش کرده میزان فعالیت های مغزی را افزایش و سبب رشد مهارت های شناختی از جمله دقت و جزئی نگری شوند.

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر که امروز  منتشر شده است، می تواند به بهترین شکل ممکن شما وتمام توانائی هایتان را به چالش بکشد. در تصویر آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر شما با دو تصویر متفاوت روبرو هستید. دو زن که به نظر می رسد هر دو باردار هستند در حال انجام یک کار سخت هستند. یکی در حال صخره نوردی و دیگری در حال بالا رفتن از درخت برای نجات گربه! به نظر شما کدامیک احمق تر است؟

برای انجام این آزمون شما تنها ۵ ثانیه فرصت دارید. این زمان محدود در واقع به علت سخت تر شدن این آزمون می باشد. آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر م را تحلیل و پاسخ دهید و به این طریق اثبات کنید که یک نابغه به تمام معنا هستید!

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر 2

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر

اگر به این قسمت از متن آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر  رسیدید و هنوز به پاسخی دست پیدا نکردید، می توانید بیشتر فکر وتمرکز کنید. این آزمون نیازمند فکر و تحلیل بیشتر است.

.

.

.

.

.

حماقت هر دو زن کاملا روشن است.کار هر دو در زمان بارداری کاملا اشتباه است. اما کار زن سمت راست احمقانه تر است. او در حال تلاش برای نجات گربه است، در حالی که گربه تصویر یک گربه کاملا بالغ است . لذا او هیچ مشکلی در بالا رفتن و پائین رفتن از درخت ندارد. به این ترتیب نیازی هم ندارد که نجات داده شود. زن سمت چپ اگر چه در حال صخره نوردی است اما با تجهیزات کامل در حال انجام این کار است. هر چند فعالیت او ممکن است برای بچه خطرناک باشد.

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر31

شما چه فکر می کنید؟

در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بیتا یکشنبه , ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

خوب شاید خانم سمت راست برای نجات گربه رفته بالای درخت!????

بیتا یکشنبه , ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

خوب شاید خانم سمت راست برای نجات گربه رفته بالای درخت!????

آنیسا محمدی جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۸

بالا رفتن از. درخت چو کو. نورد دورش طناب است یعنی زیرش توشک است

ناشناس پنجشنبه , ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

دوشنبه = دوتاشون

الی پنجشنبه , ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۹

هر دوشنبه بیوفته می میرن!

بلتااآا شنبه , ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

زنی که بالای دخت است

سامیار رضایی جمعه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

از درخت بالا رفتن

ملیکا سه شنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

این تست الکی هست بابا من رو باش الکی
از اینتر نت من رفت اه

آخرین اخبار