چاپ کد خبر: 96394
25 مهر 1401

تست هوش: کدام دانش‌آموز با ماژیک قرمز روی وایت برد نوشته است!؟

در این نوشته آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: کدام دانش‌آموز از ماژیک قرمز استفاده کرده است!؟ را برای تان آورده ایم.
آزمون شناسایی دانش آموز شیطون

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: هزاران نفر از سطح دشواری این معمای جدید شگفت زده شدند. آیا جرات دارید آن را در زمان مشخص شده ۳ ثانیه ای حل کرده و توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. این معمای تصویری که با عنوان آزمون شناسایی دانش آموز شیطون در مجله خبری چشمک منتشر شده است، به دلیل سطح سختی اش، همانند جالب ترین تست های شخصیتی یا چالش های تصویری در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است.

حل معماها می تواند یک تقویت کننده واقعی مغز و همچنین راهی عالی برای آموزش ذهن شما باشد و شما را وادار به توجه به کوچکترین جزئیات کند. این معماهای زیر در نگاه اول آسان به نظر می رسند، اما اگر با دقت بیشتری بررسی شوند ممکن است سخت باشند. این کاملاً به توانایی های شناختی شما همچون دقت، تمرکز و نیز جزئی نگری شما بستگی دارد. در آزمون شناسایی دانش آموز شیطون شما با یک چالش تصویری معمایی جالب روبرو هستید. شما باید دانش آموزی که کار استباه کرده است را شناسایی کنید. اگر فکر می کنید باهوشید، با مجله سرگرمی و آزمون شناسایی دانش آموز شیطون همراه باشید.

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون
این روزها پرداختن به بازی های فکری در فضای اینترنت به یک سرگرمی محبوب تبدیل شده اند. این سرگرمی اگر چه در ابتدا فقط می تواند جنبه سرگرم کننده داشته باشد، اما در بلند برای رشد و تقویت تمرکز، حافظه و حتی چزئی نگری مفید واقع شود. اگر آماده هستید آزمون شناسایی دانش آموز شیطون را مورد بررسی قرار می دهیم.

دوران مدرسه یکی از زیباترین دوران هایی است که هر کسی می تواند آن را تجربه کند. چه روزهایی که دعا می کردیم معلم کلاسمان مشکلی برایش پیش بیاید که ما بتوانیم زودتر به خانه برگردیم. در تصویر آزمون شناسایی دانش آموز شیطون، شما با یک کلاس درس روبرو هستید که معلم دو دانش آموز را توبیخ می کند. یکی از دانش آموزان با ماژیک قرمز بر روی وایت برد نوشته است که من مدرسه را دوست ندارم. معلم مطمئن است که یکی از دو کودک تصویر این کار را کرده است! اما واقعا کدامیک این کار را کرده است؟ به نظر شما کدامیک از دانش اموزان این کار را کرده است؟ در ۳ ثانیه دانش آموزی که این کار را کرده است شناسایی کنید.

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون 2

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دانش آموز شیطون
پاسخ آزمون شناسایی دانش آموز شیطون را بدست آوردی؟ نگران نباشید ما در پائین صفحه پاسخ را ارائه کرده ایم. اما بهتر است ۵ ثانیه دیگر هم به شما وقت بدهیم تا خود پاسخ و دلیل آن را ارئه دهید.

.

.

.

.

.

اگر فکر کردید که کودک اول چون کمی بی ادب به نظر می رسد، این کار را کرده است کاملا در اشتباه هستید. هیچ نشانه ای وجود ندارد که او این کار را کرده باشد. کاملا مشخص است که کودک دوم این کار را کرده است و شما به خوبی ماژیک قرمز را در کنار کتاب های او مشاهده می کنید. هیچگاه نباید گول چهره مظلوم افراد را بخوریم. او حتی از اینکه به زودی شناسایی خواهد شد ترسیده و عرق کرده است.

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون3

امیدوارم از آزمون شناسایی دانش آموز شیطون استفاده کرده باشید.

شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی  مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%87 1 شاید برایتان جالب باشد:

فال حافظ امروز ۵ آبان با تفسیر دقیق و زیبا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

خب قشنگ معلومه دیگه پسر لباس سبز تو یه ثانیه پیدا کردم

سحر پنجشنبه , ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

پسر بلوز سبز

رامین. خفن چهارشنبه , ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

این اراجیف چیه میسازید. خاک بر سرتون که واسه دوتا لایک هر اشغالی دیدید میسازید.

[…] تست هوش: کدام دانش‌آموز با ماژیک قرمز روی وایت برد نوشت… […]

آخرین اخبار