چاپ کد خبر: 86149
20 خرداد 1401

تست : کارتی که خوشتان می آید را انتخاب تا خودتان را بشناسید !

در این تست که ارتباط مستقیمی با نوع رقصیدن و احساسات درونی دارد می تانید با ویژگی های درونی خود بیشتر آشنا شوید.
تست
رقصیدن باعث می شود که با درونی ترین احساسات خودمان ارتباط برقرار کنیم. از طریق رقص، ما می توانیم احساساتی را بیان کنیم که حتی از آنها آگاه نیستیم. به تصویر نگاه کنید و کارتی را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را جلب می کند.
سخاوتمند و صمیمی

شما فردی هستید که برای بهبود کیفیت زندگی خود سخت تلاش می کنید. مردم فکر می کنند که ارتباط برقرار کردن با شما سخت است. اینکه خود واقعیتان را به همه نشان دهید برای شما سخت است . شما خیلی سخت کار می کنید، اما خودخواه نیستید. کار می کنید زیرا می خواهید زندگیتان را بسازید. شما قلب بزرگی دارید، حتی اگر اطرافیانتان به شما صدمه بزنند، اما شما همچنان عاشق آنها هستید. افراد کمی مثل شما قدر همه چیز را در زندگی می دانند.

صادق و مسئولیت پذیر

شما بسیار مسئولیت پذیر هستید. دوست دارید از دیگران مراقبت کنید. تمرکز زیادی روی کارهایتان دارید و مسئولیت های زیادی را قبول می کنید. شخصیت شما اعتماد به نفس زیادی را به دیگران منتقل می کند. شما باهوش و سریع هستید و همیشه داستان های جالبی برای گفتن دارید.

باهوش و دوست داشتنی

افکار و ایده های شما برای شما بسیار مهم است. دوست دارید به گفتار و دیدگاه های خود فکر کنید. معمولاً با کسانی که به یادگیری علاقه دارند کنار می آیید. شما سعی می کنید همیشه کار درست را انجام دهید، حتی اگر دیگران با شما موافق نباشند.

حساس و شهودی

شما شهودی ، حساس و کمی دمدمی مزاج هستید. اغلب دچار سوءتفاهم می شوید و این به شما صدمه می زند. برای افزایش خلاقیت خود به فضای شخصی نیاز دارید. دوست دارید به دیگران احترام بگذارید و به شما احترام بگذارند. شما فردی هستید که نور و تاریکی زندگی را به وضوح می بینید.

با اعتماد به نفس و مسئولیت پذیر

شما فردی بسیار قوی و مستقل هستید. اصول شما در زندگی این است که “من این کار را به روش خودم انجام خواهم داد.” شما بسیار اعتماد به نفس هستید و می دانید چگونه قوی باشید. شما دقیقا می دانید چه می خواهید و از دنبال کردن رویاهای خود نمی ترسید. تنها چیزی که از دیگران می خواهید صداقت است.

حساس و مهربان

مردم رابطه بسیار خوبی با شما دارند. شما دوستان زیادی دارید و دوست دارید به آنها کمک کنید. شما هاله ای گرم و روشن دارید که باعث می شود افراد در اطراف شما احساس خوبی داشته باشند. شما می خواهید منحصر به فرد و جالب باشید. شما آماده عشق ورزیدن هستید بدون اینکه انتظاری از کسی داشته باشید.

شاد و آرام

شما فردی بسیار حساس و فهمیده هستید. یک شنونده عالی که هیچوقت دیگران را قضاوت نمی کنید. شما فکر می کنید که هرکسی مسیر خود را در زندگی طی میکند و آماده شنیدن صحبت و درددل های دیگران هستید.

جذاب و پر انرژی

شما آدم بامزه ای هستید، می دانید چگونه مردم را بخندانید. شما خودجوش و مشتاق هستید و هرگز به یک ماجراجویی نه نمی گویید. با خودتان صادق هستید و همیشه سعی می کنید در مورد چیزهایی که به آن علاقه دارید، بیشتر بیاموزید و تا زمانی که به دانش عمیق در زمینه یا موضوع خاصی نرسیدید استراحت نکنید.

خوش بین و سالم

شما معتقدید که زندگی یک هدیه است و سعی می کنید از آن نهایت استفاده را ببرید. شما به کارهایی که انجام می دهید افتخار می کنید و دوست دارید با افرادی که به همه چیز اهمیت می دهند دوست باشید. شما رویکرد بسیار سالمی به زندگی دارید. شما مثل شیشه شفاف هستید و از هر فرصتی برای بخشش، یادگیری و رشد استفاده می کنید، زیرا فکر می کنید زندگی کوتاه است.


بیشتر بخوانید:

فال حافظ امروز ۲۴ خرداد با تفسیر زیبا و دقیق


نظرتان را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

گروه واتساپ اول فارس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار