چاپ کد خبر: 39153
10 آذر 1399

تسهیلات و خدمات ویژه اسنپ برای رانندگان در دوران کرونا

اسنپ
رانندگان و مسافران، بازیگران اصلی تاکسی‌های اینترنتی هستند که رضایت و سلامت هر دو برای اسنپ در اولویت است. باشگاه رانندگان اسنپ، برای حفظ سلامت، رفاه و آرامش کاربران راننده اسنپ به عنوان گنجینه‌های ارزشمند این کسب‌و‌کار، شکل گرفته است. هدف اصلی این باشگاه، فراهم کردن تسهیلات خدماتی، مالی، رفاهی و درمانی برای کاربران راننده است تا هزینه‌های ماهانه این قشر کاهش یابد و به بهبود شرایط زندگی و فعالیت آنها کمک شود.

به گزارش اول فارس ، تسهیلات باشگاه رانندگان اسنپ در سه دسته کلی قرار می‌گیرند: تسهیلات خودرویی، تسهیلات درمانی و تسهیلات رفاهی. با شیوع ویروس کرونا در کشور، دسته جدیدی تحت عنوان تسهیلات مقابله با ویروس کرونا نیز به خدمات باشگاه رانندگان اضافه شده است.

باشگاه در سال ۹۹موفق شده با ایجاد تسهیلات خرید لاستیک دولتی، خدمات رفاهی و درمانی و خدمات خودرویی مختلف، هزینه‌های زندگی کاربران راننده را در مجموع تا ۱۸میلیارد تومان کاهش دهد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، سهم تسهیلات سهمیه لاستیک دولتی در این کاهش، ۱۲میلیارد تومان، سهم تسهیلات خودرویی ۴.۵میلیارد تومان و سهم تسهیلات رفاهی و درمانی ۱.۵میلیارد تومان بوده است.

در تهران بیش از ۲۰ تامین‌کننده، از تولیدکنندگان صنایع مختلف، توزیع‌کنندگان و حتی فروشگاه‌های محلی، خدمات متنوعی را به کاربران راننده اسنپ ارائه می‌کنند.

تسهیلات خودرویی

اسنپ با بزرگترین تولیدکنندگان، بازرگانی‌ها و توزیع‌کنندگان کشور همکاری می‌کند و توانسته اغلب نیاز کاربران در زمینه‌های مرتبط با خودرو را تحت پوشش قرار داده و هزینه‌های مربوط به آن را کاهش دهد. خدمات خودرویی باشگاه رانندگان طیف متنوعی از خدمات از جمله خرید لوازم یدکی، تهیه لاستیک به نرخ دولتی، تهیه و تعویض روغن موتور، خرید باتری خودرو، تهیه بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو، خدمات کارواش، تعمیرات خودرو، شارژ گاز کولر و خدمات خودروهای دوگانه‌سوز را دربرمی‌گیرد.

توزیع لاستیک با نرخ دولتی

یکی از مشکلات معمول تمام رانندگان کشور، خرید لاستیک مناسب برای خودرو است. از آنجا که باشگاه رانندگان اسنپ همواره در حال رصد کردن نیازهای کاربران راننده است، با شناسایی این مشکل برای کمک به این کاربران راه‌حل توزیع مستمر لاستیک با نرخ دولتی را ارائه داد. آن طور که روابط عمومی اسنپ می‌گوید، طرح توزیع لاستیک به قیمت دولتی در سراسر ایران چهار مرحله دارد. در فاز اول و دوم (مهر) توزیع ۲۰ هزار لاستیک و در فاز سوم توزیع ۲۵هزار لاستیک انجام شد. فاز چهارم این طرح نیز با توزیع بیش از ۵۰ هزار لاستیک در هر ماه از ابتدای آذر آغاز شده است.

طرح معاینه فنی برتر

در طرح معاینه فنی برتر که به‌تازگی توسط باشگاه رانندگان اجرا شده، بیش از سه هزار کاربر راننده تهرانی، از خدمات رایگان معاینه فنی بهره‌مند شده‌اند. تشویق کاربران به دریافت معاینه فنی برتر که به تنظیم موتور خودرو و در نتیجه کاهش تولید آلاینده‌ها منجر می‌شود، یکی از طرح‌هایی بود که علاوه بر رفاه حال کاربران راننده، دغدغه‌های زیست‌محیطی و اجتماعی را نیز در نظر داشت.

خدمات درمانی

باشگاه رانندگان اسنپ برای کاهش هزینه‌های درمانی کاربران راننده، تسهیلات متنوعی شامل خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاه‌ها، مشاوره و ویزیت پزشکان عمومی و متخصص و همچنین بیمه عمر و آتیه را در نظر گرفته است. بیمه سامان، بیمه ایران، کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌های محلی و اسنپ دکتر از همکاران اصلی اسنپ در ارائه خدمات متنوع درمانی و بهداشتی در شهر تهران هستند.

خدمات رفاهی

خدمات رفاهی باشگاه رانندگان اسنپ شامل خریدهای روزانه، انواع تفریح‌ها مانند سینما، استخر و … برای کاربران راننده اسنپ می‌شود. با شیوع ویروس کرونا، خدماتی مانند سینما جای خود را به تسهیلات آنلاین مانند پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال داده‌اند. فیلیمو، اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت، همکاران اصلی باشگاه برای فراهم کردن خدمات رفاهی رانندگان هستند.

تسهیلات مقابله با کرونا

با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، اسنپ بنا بر مسئولیت اجتماعی خود برای حفظ سلامت کاربران راننده و مسافران، اقدامات گسترده‌ای را اعم از اهدای وام‌های ضروری تا توزیع اقلام بهداشتی و فراهم کردن تسهیلات آنلاین برای کاربران راننده اجرا کرده که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • ضدعفونی کردن خودرو کاربران راننده (اسنپ پاک): پروژه ضدعفونی کردن ناوگان اسنپ در تهران و ۵کلان شهر دیگر (اصفهان، کرج، مشهد، شیراز، قم) بلافاصله پس از شیوع گسترده بیماری در اسفند ۹۸ آغاز شد. در این پروژه خودروی بیش از ۴۵هزار کاربر راننده تهرانی به‌طور کامل ضدعفونی شد.
  • توزیع اقلام بهداشتی: این پروژه نیز همزمان با شیوع بیماری در اسفند ۹۸ اجرایی شد. در این پروژه بیش از ۵۱ هزار بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک و بروشور حاوی نکات بهداشتی بین کاربران راننده توزیع شد.
  • پویش سفر سلامت: توزیع اقلام بهداشتی بین کاربران راننده (این پروژه در شهرهای تهران، اصفهان، کرج، مشهد، شیراز، اهواز انجام شد) در تابستان ۹۹ و تحت عنوان پویش «سفر سلامت» ادامه یافت. در این پویش بیش از ۲۰هزار بسته شامل اقلام بهداشتی و رفاهی از محلول ضدعفونی‌کننده، دستکش بهداشتی و ماسک پارچه‌ای گرفته تا کدهای تخفیف خرید آنلاین غذا و اقلام سوپرمارکتی و ۵۰ هزار تومان شارژ حساب کاربری از اسنپ دکتر بین کاربران راننده تهرانی توزیع شد.
  • بیمه کرونا: بیمه کرونا یکی از اقدامات جدید باشگاه رانندگان برای حفظ سلامتی کاربران راننده است. در این طرح ماهانه بیش از دو هزار کاربر راننده فعال تحت پوشش بیمه کرونا قرار می‌گیرند تا در صورت ابتلا، دغدغه‌ای برای هزینه‌های بستری و درمان خود نداشته باشند.
  • وام ویژه مبتلایان کرونا: اسنپ از اسفند ۹۸ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، همکاری با وزارت بهداشت را برای شناسایی و غیرفعال کردن موقتی رانندگانی که تست کرونای آنها مثبت می‌شود آغاز کرد. پایش مستمر سلامت رانندگان همچنان در اولویت اسنپ است و به حفظ سلامت هر دو گروه کاربران راننده و مسافر می‌انجامد. برای حمایت از رانندگان مبتلا، طرح اعطای وام ۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. در این طرح، کاربران مبتلا به کرونا شناسایی می‌شوند و وام بدون کارمزد ۵ میلیون تومانی برای کمک به هزینه‌های درمانی به آنها تعلق می‌گیرد. این طرح همچنان در حال اجراست و تا امروز بیش از هزار کاربر راننده، وام کمک‌هزینه درمان کرونا دریافت کرده‌اند.
  • وام دو میلیون تومانی: در این طرح، وام دو میلیون تومانی در اختیار کاربران راننده فعال اسنپ که ویروس کرونا، مشکلاتی را برای ادامه فعالیت آنها به وجود آورده، قرار گرفته است. تا امروز بیش از ۳هزار کاربر راننده تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
  • جداکننده خودرو: این طرح از اردیبهشت ۹۹ آغاز شده و بیش از ۱۰۰هزار جداکننده خودرو با هدف کاهش انتشار ویروس بین کاربران راننده فعال کشور توزیع شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امیر دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

همش الکیه

آخرین اخبار