چاپ کد خبر: 100737
7 دی 1401

تشریح جزئیات قتل وحشتناک زن مرودشتی توسط راننده پراید

فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری قاتل و همدستش که خانمی ۵۷ ساله را پس از سرقت احشام وی به قتل رسانده بودند در این شهرستان خبر داد.

قتل مرودشت

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “فرشید زینلی”  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت خانمی ۵۷ ساله در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی و فرار مالک خودرو، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فوت خانم مشکوک می‌باشد که برای روشن شدن اصل واقعیت بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی “مرودشت” ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی و بررسی دقیق صحنه جرم و دوربین‌های مداربسته، موفق شدند در این خصوص دو نفر (راننده و سرنشین خودرو) را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ “زینلی” خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده با بررسی های فنی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی اقرار کردند که خانمی به عنوان دامدار مشغول چرای گوسفندانش بود که ما اقدام به سرقت احشام وی کردیم و وقتی که مورد شناسایی قرار گرفتیم به جهت جلوگیری از افشای سرقت آن را با خودرو پراید به عمد زیر گرفته و باعث مرگ (قتل) وی شدیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل سارق و همدست ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

این مرد مغازه دار آبروی زن شیرازی و خانواده اش را برد

پیش بینی بارش سیل آسای و شدید باران و برف ۱۰ روزه در ۲۰ استان


در کانال اول فارس عضو شوید 

اشاره 1

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قشقایی پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

پس سریع اعدامش کنید .،اگر عدالتی وجود دارد. عدالت کجا بود همه اش تبعیض.و دوگانگی فقیر ومرفه

آخرین اخبار