چاپ کد خبر: 57751
28 خرداد 1400

تشکر امام جمعه کافیروز از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای

تقی زادهامام جمعه کامفیروز

امام جمعه کامفیروز ضمن تبریک ایام دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، با تشکر از مردم شریف کامفیروز به جهت حضور گسترده در پای صندوق های رای خاطرنشان کرد:
امروز حماسه حضور را رقم زدید و به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای لبیک گفتید و از فردا باید همه دست در دست هم حماسه الفت و همدلی را به پا نماییم. از فردا دیگر اصولگرا و اصلاح طلب، مسلمان و غیر مسلمان، شیعه و سنی معنا ندارد و تنها چیزی معنا پیدا می‌کند ایرانی بودن ماست. همه ما باید برای آبادانی این کشور کدورت و رقابت را کنار گذاشته و با هم افزایی، پشتیبانی، حمایت، انتقاد سازنده و مسئولیت پذیری به آباد شدن کشور خود کمک کنیم.
بدخواهان ایران همواره در پی ایجاد تفرقه، دوقطبی سازی جامعه و به وجود آمدن شکاف بین سلایق و افکار مختلف جامعه هستند لذا ما باید با هوشیاری این حیله و مکر آن‌ها را خنثی کرده و آن‌ها را در نیل اهداف پلیدشان ناکام کنیم.

ایشان در ادامه کتاب به نامزدهای محترمی که در مناظرات شرکت کردند چنین ادامه داد:
دیگر هرچه که بود تمام شد. هر صحبتی را که در رسانه ملی و در مقابل دیدگان ۸۵ میلیون ایرانی بیان کردید تمام شد. حالا نوبت آن است که در خلوت خویش به مصداق امتثال امر امام معصوم علیه السلام به حاسبوا قبل ان تحاسبوا عمل کرده و حرف‌های خود را مرور نمایید. ببینید چقدر از آن‌ها را برای رضای خدا و صلاح مملکت و ملت خویش بیان کردید و چقدر از آن ها را صرفاً برای تخریب رقیب خود و جلب رای مردم. ببینید آیا چند برگه رای بیشتر ارزش آن را داشت که به ناحق آبروی مومنی را برده و به او تهمت بزنید؟
همچنین هواداران نامزدهای محترم بنگرید که چه دادید و چه گرفتید. ببینید آیا برای آباد شدن دنیای نامزد مورد علاقه خود، دین خویش را زیر پا گذاشتید، حق الناس کردید، تهمت، غیبت و افترا مرتکب شدید یا اینکه در جهت اعتلاء و پیشرفت کشور و رای آوردن شخصی که به این ملت خدمت کند، برای رضای خدا به تبلیغ پرداختید و مردم را هدایت کردید.
به هر صورت جای فکر و تامل دارد تا کسانی که مرتکب خطا شدند در صدد استغفار و جبران برآیند و کسانی که به خوبی عمل کردند شکر خدای را گذارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار