چاپ کد خبر: 31519
16 تیر 1399

تصادف مرگبار خودروی سواری با تیر برق در شیراز/گزارش تصویری

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق حاشیه خیابان دو نفر را مصدوم ویک نفر را به کام مرگ کشاند.

به گزارش اول فارس به نقل از  روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز شاهدان در ساعت ۱۷:۴۳ دقیقه عصر امروز وقوع یک مورد حادثه شدید رانندگی را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند که بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به محل حادثه واقع در بلوار طلاییه رهسپار شدند.
محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری ساینا در مسیر درحال حرکت بود که به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی با تیر برق حاشیه خیابان به شدت برخورد کرد.
وی افزود: شدت تصادف به حدی بود که به خودرو ساینا خسارت شدید وارد شد و همچنین سرنشینان (سه جوان مذکر) در داخل خودرو مجروح و محبوس شده بودند.
رئیس سازملن آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، اشخاص محبوس شده را از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.
وی ادامه داد: تیم پزشکی اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که متاسفانه یکی از سرنشینان بر اثر شدت صدمات وارده در این حادثه جان خود را از دست داده است و دو مصدوم دیگر این حادثه سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.
قانع با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی خیابان از بقایای به جای مانده از این تصادف، این وسیله نقلیه را برای انجام اقدامات قانونی دراختیارعوامل پلیس راهور قرار دادند.

11 6 12 6 13 3

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار