چاپ کد خبر: 72401
1 بهمن 1400

تصادف مرگبار شبانه دو خودرو در بلوار دلاوران شیراز+عکس

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: برخورد شدید دو خودروی سواری در بلوار دلاوران منجر به فوت و مصدومیت سه نفر از سرنشینان شد.

به گزارش اول فارس،محمدهادی قانع گفت: ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته در پی وقوع حادثه برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در بلوار دلاوران رهسپار کرد.

به گفته او؛ دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ در حین حرکت در خیابان به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند که در پی وقوع این حادثه، هر دو سرنشین خودروی پژو و راننده خودروی پراید در داخل اتاقک خودرو‌ها محبوس شده و خودرو‌ها نیز دچار نشت سوخت شدند.

تصادف شیراز 6

قانع گفت: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از ایجاد حریم ایمنی در محدوده محل حادثه اقدام به قطع جریان برق خودرو‌ها کرده و پس از رفع نشت سوخت، با استفاده از ابزار تخصصی نجات، عملیات رها سازی سرنشینان در داخل اتاقک خودرو‌ها را آغاز کردند.

او گفت: آتش نشانان پس از ایجاد فضا سازی مناسب، در حضور عوامل اورژانس هر سه سرنشین گرفتار را از داخل اتاقک خودرو‌ها خارج کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات اولیه توسط تیم اورژانس مشخص شد راننده خودروی پراید که مردی حدوداً ۳۵ ساله بود، جان خود را از دست داده است.

او گفت: دو مصدوم دیگر (راننده و سرنشین خودروی پژو) دو مرد حدودا ۴۰ ساله بودند که بلافاصله پس از رهاسازی، توسط عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

قانع گفت: آتش نشانان این خودرو‌ها را به طور کامل ایمن سازی کرده و پس از پاکسازی سطح خیابان از بقایای به جا مانده از این تصادف، خودرو‌های تصادفی را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: شخص فوت شده درا ین تصادف نیز برای ادامه روند مراحل قانونی و همچنین شناسایی هویت وی به عوامل نیروی انتظامی سپرده شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار