چاپ کد خبر: 26138
26 فروردین 1399

تصاویر باغ های خلیج سنگاپور

در منطقه خلیج سنگاپور یک مکان گردشگری بسیار جذاب و باشکوه وجود دارد که به باغ های خلیج سنگاپور شهرت دارد. این مجموعه تفریحی یک پارک بسیار زیبا است که در آن از نورپردازی های گوناگون استفاده شده است. این پارک شامل ۳ بخش: خلیج مرکزی، خلیج شرقی و خلیج جنوبی می شود. در میان این خلیج ها باغ هایی وجود دارد که گلخانه هایی حیرت انگیز را شامل می شوند. این گلخانه ها که به شکل صدف دریایی می باشد درختان و گیاهان گوناگونی را در خود جای داده که قدم زدن در آن ها بسیار لذت بخش است.

به گزارش اول فارس، در فستیوال معماری بین المللی که در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، باغ های خلیج سنگاپور به عنوان “ساختمان سال جهان” انتخاب شد. در این پارک خوش منظر انواع مختلفی از گونه های گیاهی در فضایی با آب و هوای خنک و دلپذیر وجود دارد که تماشای آن ها گردشگران تور سنگاپور را به وجد می آورد. زمینی که این پارک در آن احداث شده حدود ۲۵۰ هکتار می باشد و درختان عظیم الجثه ای در آن وجود دارد که بر روی این درختان بزرگ فضاهایی تعبیه شده تا گردشگران تور سنگاپور و بازدید کنندگان بتوانند مناظر اطراف را به تماشا بنشینند.

1 16 2 17 3 13

گردشگران  وقتی وارد باغ های خلیج سنگاپور می شوند با این درختان بسیار بزرگ که تعدادشان کم هم نمی باشد، مواجه می شوند که هر یک از آن ها یک باغ به حساب می آید و ارتفاع آن ها ۲۵*۵۰ متر می باشد. بازدید از این پارک زیبا حدود ۳۰ دلار سنگاپور هزینه دارد.یک ویژگی بسیار جذاب که این ابر درختان دارا می باشند این است که در فصول پربارش، آب های حاصل از باران را در خود جمع می کنند که در مواقع نیاز در اختیار مسئولان پارک قرار می گیرد. آبیاری پارک و آب های لازم برای فواره ها از این طریق تامین می شود. 

 

4 11 5 6 6 4 7 5

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار