چاپ کد خبر: 98106
27 آبان 1401

طبیعت پاییزی سامان که از دیدنش سیر نمی شوید(+عکس)

شهرستان سامان به دلیل مجاورت با رودخانه زاینده‌رود از طبیعتی بی نظیر برخوردار است. حاشیه زاینده رود در فصل پاییز از همیشه زیباتر می شود و با رنگ های پاییزی چشم هر بیینده ای را به خود جلب می کنند.

طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 1

سامان شهری توریستی در ساحل زاینده رود است که مرکز شهرستان سامان در استان چهارمحال و بختیاری می باشد. این شهر زادگاه شاعران بزرگی چون دهقان سامانی و عمان سامانی می‌باشد.

سامان در فاصله ۲۲ کیلومتری شمال شرقی شهرکرد و ۸۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار گرفته‌است.

طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 2 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 3 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 4 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 5 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 6 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 7 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 8 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 9 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 10 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 11 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 12 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 13 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 14 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 15 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 16 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 17 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 18 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 19 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 20 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 21 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 22 طبیعت پاییزی شهر سامان در چهارمحال و بختیاری 23

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار