چاپ کد خبر: 36407
21 مهر 1399

تصاویر یک غول جوان ۲.۵ متری

غول پاکستان

 قد بلند یک نوجوان پاکستانی موجب شده تا او در ۲۱ سالگی «غول محلی» لقب بگیرد. «موداسیر گوجار» که ۲.۵ متر قد دارد در حال آموزش برای تبدیل شدن به بلندقدترین بازیکن کریکت در جهان است. او که ۲۱ سال سن دارد در یک تیم کریکت محلی با نام «لاهور قلندرز» بازی می‌کند و آرزو دارد تا روزی عضو تیم  ملی کریکت پاکستان شود.

این نوجوان که که دارای سه برادر و یک خواهر است در یک خانواده پاکستانی با قدی متوسط بدنیا آمد. با این که پدر این نوجوان، هاشم محمد و مادرش پروین از قدی متوسط به طول حدود ۱.۵ برخوردارند، اما آن‌ها بسیار خوشحال هستند که دارای پسری بلندقد با قد ۲.۵ متر هستند. موداسیر زمانی که در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کرد بدلیل رسیدن قدش به ۱.۸۲ سانتی متر دچار مشکل شده بود و دائما از سوی همکلاسی هایش مورد تمسخر قرار می‌گرفت. او اکنون در حالی که در دوره متوسطه مشغول به تحصیل است بیش از ۲ متر قد دارد.

نوجوان ۲.۵ متری پاکستانی که غول پاکستان لقب گرفته استنوجوان ۲.۵ متری پاکستانی که غول پاکستان لقب گرفته است

موداسیر در این باره می‌گوید: «من بلندقدترین دانش آموز در مدرسه و همچنین در بین همسایگان هستم. هنگامی که تنها ۱۰ ساله بودم بیش از ۱.۸۲ سانتی متر قد داشتم، اما حالا که در دوره متوسطه تحصیل می‌کنم بیش از ۷ فوت قد دارم. در دوران بچگی همه چیز معمولی بود، اما در دوران مدرسه من از سوی همکلاسی‌ها و هم مدرسه‌ای هایم بخاطر قد بلندم مورد آزار قرار می‌گرفتم.»

نوجوان ۲.۵ متری پاکستانی که غول پاکستان لقب گرفته استنوجوان ۲.۵ متری پاکستانی که غول پاکستان لقب گرفته است

موداسیر که اکنون ۲.۵ متر قد دارد در تیم محلی لاهور قلندرز بازی می‌کند و خود را برای حضور در سوپرلیگ کریکت پاکستان آماده می‌کند. او امیدوار است روزی بتواند در تیم ملی کریکت پاکستان بازی کند و به بلندترین بازیکن کریکت جهان تبدیل شود.

نوجوان ۲.۵ متری پاکستانی که غول پاکستان لقب گرفته است

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار