چاپ کد خبر: 76396
9 اسفند 1400

تصویب نرخ خدمات برای مسافران در نوروز ۱۴۰۱ به شیراز

سفر به شیراز

بهاء خدمات اسکان در کمپ‌ها و سالن‌های شیراز برای مسافران و بهاء بلیت باغ‌های جهان نما، دلگشا و خواجوی کرمانی برای نوروز ۱۴۰۱ در پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز مصوب شد.

به گزارش اول فارس ، لایحه دو فوریتی شهرداری شیراز در خصوص بهای خدمات اسکان درکمپ‌های شیراز و سالن‌ها برای مسافران، زائران و گردشگران شهر شیراز در ایام نوروز ۱۴۰۱ در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با حضور ۱۱ نفر از اعضای شورا بررسی و به تصویب رسید.
براساس این مصوبه به شهرداری شیراز اجازه داده می شود بهای خدمات اسکان در کمپ‌ها و سالن‌ها به مسافران، زائران و گردشگران شهر شیراز در ایام نوروز پیش رو از تاریخ ۲۵‏ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵‏ فروردین ۱۴۰۱ را اخذ کند.
نرخ استفاده از حمام در کمپ‌ها و سالن‌های اسکان نوروزی مسافران ۱۰۰ هزار ریال، نصب چادر در سالن‌های ورزشی به ازای هر شب ۶۰۰ هزار ریال، اجاره کانکس به ازای هر شب با احتساب هزینه پارکینگ یک میلیون ریال، اجاره کانکس ویژه به ازای هر شب با هزینه پارکینگ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، نصب چادر در کمپ‌ها ۵۰۰ هزار ریال و استفاده از چادر هلال احمر به ازای هر شب ۷۰۰ هزار ریال خواهد بود.
براین اساس نرخ‌نامه از بازدید کنندگان باغ‌های جهان نما، دلگشا و خواجوی کرمانی برای گردشگر ایرانی ۵۰ هزار ریال و گردشگر خارجی ۳۰۰ هزار ریال به ازای هر نفر اخذ خواهد شد.

اینستاگرام 3

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار