چاپ کد خبر: 50323
20 فروردین 1400

عکس متفاوت بازیگران «گاندو» در جشن تولد/ تصویر دردناک فرزند محیط‌بان شهید

اول فارس|گروه فرهنگ وهنر : رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در شبکه های اجتماعی را مشاهده کنید. 

مجید نوروزی، ایفاگر نقش رسول در سریال پرمخاطب «گاندو» به مناسبت سالروز تولد سی سالگی‌اش، پست زیر را در صفحه خود به اشتراک گذاشت.

13768742 919

پندار اکبری، بازیگر سریال «گاندو» نیز به مناسب تولد دوست و همکارش، تصویری از خود و سایر بازیگران این سریال را در فضای مجازی منتشر کرد.

13768741 479

مجید واشقانی، هنرپیشه سینما  و تلویزیون، تصویر جالبی که خود آن را به ثبت رسانده بود را در صفحه اجتماعی‌اش به اشتراک گذاشت.

13768744 747

افسانه چهره آزاد، هنرپیشه باسابقه و بازیگر سریال «احضار» که قرار است شب های ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش شود، با انتشار تصویری از پدرش در فضای مجازی نوشته‌ای درباره او به اشتراک گذاشت.

“باباجانم ….الو…..الوچرا صداتون ندارم….۱۱ساله که دیگه صدای بابام ونشنیدم اخه ما عادت داشتیم روزی چند بار باهم حرف بزنیم…..هرفکری که داشتم اول به باباجانم میگفتم وازشون نظر میخواستم وبابام بدون اینکه بخوان نظرشون تحمیل کنن با متانت گوش میکردن و بقیه ماجرا….حالاتو این ۱۱سال من باهاشون حرف میزنم و میدونم گوش میکنن و کمکم میکنن ولی صداشون وندارم……….روحت شاد باباجانم”

13768745 266

امیرحسین رستمی، بازیگر شناخته شده تلویزیون در آخرین فعالیت مجازی خود، تصویری از پسر محیطبان شهید که با شلیک گلوله شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسید را به اشتراک گذاشت.

13768749 176

پیمان طالبی، مجری برنامه «طبیب» با انتشار استوری زیر درصفحه‌‎اش از مردم خواست برای کسانی که خود یا عزیزانشان درگیر اعتیاد شده‌اند دعا کنند تا به زندگی عادی برگردند.

13768748 916

سیما تیرانداز، که بیشتر با نقش انیس در سریال «ستایش» شناخته می‌شود نوشته‌ای را در استوری صفحه مجازی خود منتشر کرد.

13768747 795

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

الینا ارباب هستم پنجشنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

باسلام من عکس رو میخوام چطوری ذخیره ش کنم

آخرین اخبار