چاپ کد خبر: 95538
6 مهر 1401

تعطیلی ادارات دولتی استان فارس در روزهای پنجشنبه تا پایان سال ۱۴۰۱

ساعت کار ادارات استان فارس از روز شنبه تا چهارشنبه نیز از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۵:۳۰ خواهد بود.

تعطیلی استان فارس
به گزارش اول فارس ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اعلام کرد: با موافقیت استاندار فارس، فعالیت تمامی دستگاه‌های دولتی و موسسه ‌های عمومی این استان در روزهای پنجشنبه تا پایان سال ۱۴۰۱ تعطیل اعلام می‌شود.

عبدالعلی کریمی روز چهارشنبه در این خصوص افزود: ساعت کار ادارات استان از روز شنبه تا چهارشنبه نیز از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۵:۳۰ خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند ترتیبی اتخاذ کنند تا همکاران کسری ساعت کار را به شکل دور کاری یا شیوه های دیگر جبران کنند.

او اظهار داشت: همچنین بیمارستان ها، بانک ها، مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی طبق روال قبل به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

پیش از این هم با هدف صرفه جویی در مصرف برق در فصل تابستان، ادارات دولتی استان تا پایان شهریورماه در روزهای پنجشنبه تعطیل اعلام شده بود.

سروش پلاس 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حامد پنجشنبه , ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

بدبخت کارمندان بانک، هر روز از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۴ و پنج شنبه ها هم تعطیل نیستند. یکی نیست به این مسوولین بی سواد ما بگه دیگه دوران ۲۰ سال قبل نیست که نه همراه بانکی بود نه اینترنت بانکی و نه دستگاه خودپرداز و نه و.. که مردم مجبور باشن به بانک مراجعه کنند.

آخرین اخبار