چاپ کد خبر: 26008
24 فروردین 1399

تعطیلی حمل و نقل عمومی شیراز ادامه دارد

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که ناوگان حمل و نقل عمومی در این کلانشهر فعلا تا ۳۰ فروردین تعطیل خواهد بود.

به گزارش اول فارس،مجبتی زوربخش  بیان کرد: شیراز نخستین کلانشهر کشور بود که با شیوع ویروس کرونا، تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی(اتوبوس و مترو) را در دستور کار قرار داد.

او با بیان اینکه با گسترش این بیماری در کشور رصد وضعیت ضدعفونی و نظارت دقیق بر ناوگان و ایستگاه‌ها و با توجه به اینکه چرخه انتقال در حال گسترش بود، سرلوحه کار در معاونت متبوع شهرداری شیراز قرار گرفت، افزود: ساعت فعالیت اتوبوس‌ها و مترو که در ابتدا به ترتیب با کاهش ٣٠ و ٢٠ درصدی تقاضا مواجه شد، در ادامه با گسترش این بیماری و کاهش چشمگیر مسافران محدود  و نهایتا تعطیل شد.

متروی شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با یادآوری اینکه باز هم شیراز اولین کلانشهری بود که تصمیم به تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری گرفت، گفت: در حال حاضر نیز فعالیت اتوبوس و مترو در این کلانشهرحداقل تا ۳۰ فروردین ما تعطیل خواهد بود و بعد از آن هم براساس اطلاعات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیم در خصوص بازگشایی یا تداوم تعطیلی اتخاذ خواهد شد.

مجبتی زوربخش با تصریح اینکه فعالیت مجدد مترو و اتوبوس‌های درونشهری شیراز، پس از کسب اطمینان کامل از کاهش حداکثری تاثیرگذاری این ناوگان بر شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود، در خصوص فعالیت ناوگان تاکسیرانی، نیز گفت: فعالیت تاکسی‌ها در شیراز همانند گذشته در جریان است اما بر روند ضدعفونی و فعالیت آنها به ویژه وجود تنها دو سرنشین در صندلی عقب خودرو برای رعایت فاصله اجتماعی نظارت دقیق می‌شود.

معاون حمل ‌و نقل ‌و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه نمی‌توانیم زمان فعالیت مجدد و بازگشایی ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز را تعیین کنیم، از شهروندان شیرازی به دلیل رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا و کاهش ترددهای غیر ضرور در شرایط فعلی قدردانی کرد.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار