چاپ کد خبر: 37193
8 آبان 1399

تعطیلی خطوط اتوبوس شهری و مترو شیراز و کاهش حضور کارکنان در ادارات

محدودیتهایکرونایی

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: محدودیت های کرونایی در استان فارس یک هفته دیگر تمدید شد البته فعالیت قطارشهری و اتوبوس در شیراز نیز تعطیل می شود.

به گزارش اول فارس، عبدالرضا قاسم پور با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به افزایش میزان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان فارس ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا یک هفته دیگر محدودیت‌هایی که در راستای کنترل این بیماری در استان فارس اعمال کرده بود را تمدید کرده و این محدودیت‌ها تا ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ۲۱ شهرستان استان فارس از جمله شیراز دارای وضعیت قرمز شیوع کرونا هستند و ۴ شهرستان استان نیز در وضعیت سفید و سایر مناطق استان دارای وضعیت زرد هستند این در حالی است که بر اساس آخرین اعلام‌ها از سوی ستاد ملی مقابله با شیوع بیماری کرونا، استان فارس در وضعیت هشدار شیوع کرونا قرار گرفته است.

معاون استاندار فارس ادامه داد: فعالیت سیستم حمل و نقل عمومی شیراز به منظور جلوگیری از همه‌گیری کووید ۱۹ از روز شنبه مورخ ۱۰ آبان ماه تعطیل خواهد بود و این تعطیلی تا پایان مدت زمان اعمال محدودیت‌ها برقرار است.

وی در خصوص وضعیت ادارات نیز بیان کرد: حضور ۳۰ درصد از کارکنان در دستگاه‌های اجرایی به صورت دورکاری و چرخشی بلامانع است.

عضوگروه اول فارس در واتساپ شوید

واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شهروند ناآگاه پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

شاید پای مافیای تاکسیرانی در میان است !!!

سارا شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

بااینکه هیچوقت ازهیچی آماردرستی نمیدین حتی آمارتعدادمبتلایان یافوت شدگان وهیچوقت هیچ راهکاری برای حل مشکل مردم بیچاره ندارین وفقط بخاطراینکه خودی نشون بدین حمل ونقل عمومی روتعطیل میکنین بااینکه مردم پروتوکلهای بهداشتی روهم رعایت میکنن.بااین وضع جامعه هیچ نظارتی هم که برقیمتهاندارین وتاکسیهاوشخصیهاهرچقدردلشون بخوادمردم رومی چاپن.اوناکه این تصمیمهارومیگیرن خودشون باماشینهای دولتی اینورواونورمیرن.وفقط میخوان بااین تصمیمابیشترمردم روزجربدن نه اینکه به فکرسلامتی ملت باشن.

لیلا شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

حالا ما بیچاره بدون ماشین بدون دورکاری باید چیکار کنیم؟!

ناشناس شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

دقیقاً چرا زود اتوبوس ها رو تعطیل میکنید

ناشناس شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۳۸

گرایه ها گرون شده چرا تا یه چیزی میشه میگید تعطیلی مترو

ناشناس جمعه , ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷

چرا تا آمار میره بالا سریعا حمل و نقل عمومی رو تعطیل میکنین تالارهایی پذیرایی آرایشگاه ها و جاهای شلوغ رو کاری ندارین یه کم به فکر مشکلات مردم باشین با این اوضاع گرونی چقدر حقوق میگیرم که پول تاکسی هم باید بدیم

ک جمعه , ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

من بدون مترو اگر ۲۵ هزار تومن هم خرج کنم نمیتونم برسم به محل کارم حالا برگشت از سر کار به کنار ، توی مترو هم همه ماسک میزنن و با فاصله میشینن ، چرا فوری تعطیل میکنید؟ چرا باید چوب کسانی که عین روزهای معمولی راه میفتن و برای خرید و تفریح و صرفا گذروندن وقت با کلی بچه و اعضای خانواده میان بیرون رو ما قشر ضعیف بخوریم؟

همشهری جمعه , ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۵۱

سلام شما هنوز نمیتوانید یا نمیخواهید جلوی مسافرهایی که وارد شیراز میشوند رابگیرید بعد هم از شهرهایی مانند قم وشهرهای خوزستان را خودتان در صدرا وشیراز اسکان دادید فکر نمیکنید که با این تعطیلیها چه ضربه ای به خانواده های کم در امد میزنید

امیر حسین پنجشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

اچرا هر طوری میشه. تعطیلی مترو رو اعلام میکنید.پس چه جوری باید بریم سر کار که بتونیم ی پولی در بیاریم که زندگی کنیم من باید هرروز حدود ۳۰ تومن کرایه تاکسی بدم توی این وضعیت بد اقتصادی میشه تقریبا برجی ۹۰۰ تومن! ماشین هم ندارم. چرا تهران مترو باز هست؟ شما چه جور مدیری هستی؟؟

آخرین اخبار