چاپ کد خبر: 60224
18 تیر 1400

تعطیلی دردناک یک کارخانه بی نظیر در استان فارس+فیلم

به گزارش اول فارس، ذوالفقاری مدیر کارخانه تولید ساختمان‌های نوین بتن مسلح گفت: سال ۱۳۹۳ با ۱۳۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری توانستیم این کارخانه را در اقلید راه اندازی کنیم.
وی با بیان این که ما نمایندگی انحصاری ۹ کشور جهان را در اختیار داریم گفت: کشور کانادا تکنولوژی این کارخانه را تنها به، آمریکا و ایران داده است.
اقای ذوالفقاری افزود: سال ۱۳۹۳ که این کارخانه راه اندازی شد، قرار بود بانک ۵۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش برای تولید پرداخت کند، اما به وعده خود عمل نکرد و کارخانه نتوانست بیشتر از شش ماه تولید داشته باشد.

ساختمان پیش ساخته
وی گفت: بانک ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت و واردات تحهیزات پرداخت کرد، اما به علت نداشتن سرمایه در گردش و تعطیلی، اقساط بانک عقب افتاد و اکنون این بدهی کارخانه به بانک به ۷۰ میلیارد تومان رسیده است.
ذوالفقاری گفت: با وجود آن که سفارش کار از چند کشور خارجی گرفته ایم، بانک حتی حاضر نمی‌شود ضمانت برای کارخانه صادر کند.
این کار آفرین افزود: اگر کارخانه تولید ساختمان‌های نوین راه اندازی شود، برای هزار نفر به صورت مستقیم در اقلید کار ایجاد می‌شود.
وی گفت: ساختمان‌های بتن مسلح در برابر ۷ و نیم ریشتر زلزله و ۲۳۰ کیلومتر باد و طوفان مقاوم است.
ذوالفقاری افزود: هزینه هر متر مربع ساختمان سازی با این روش حدود نیم میلیون تومان است که یک ساختمان در مدت یک هفته ساخته و به مشتری تحویل داده می‌شود.”منبع:صدا وسیما”

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵

این‌بنده‌خدا‌وظیفه‌انسانی‌وکاری‌که‌نیازجامعه‌وازضروری‌ترین‌چیزی‌که‌من‌وشماودیگران‌بهش‌احتیاج‌داریم‌‌انجام‌داده.اونایی‌بایدشرمنده‌بشن‌که‌درمقابل‌این‌مرد‌دارن‌کارشکنی‌میکنن

امیر جمعه , ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

سلام.خداوکیلی‌چی‌بهترازاین‌.هزارنفرمشغول‌به‌کارمیشه.این‌جوری‌باتوجه‌به‌صادرات‌ارزواردمملکت‌میشه.هرجازلزله‌بیادظرف‌مدت‌یک‌سال‌‌‌اون‌منطقه‌زلزله‌زده‌‌ساخته‌میشه.امیدوارم‌دولت‌جدید‌مشکل‌این‌کارافرین‌واین‌کارخانه‌که‌واقعانیازهمه‌‌میباشدحل‌وفصلش‌کنه.

عبدالله جمعه , ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

خلایق هرچه لایق،.،. اخرمرد حسابی سرمایه اولیه تو سپرده میکردی تا الان چندین برابر شده بود،،.به من و تو چه مربوط که هزاران نفر بیکارند،دایه ی دلسوز تر ازمادر شدی،حق ت هست برو بده تا دلت وا بشه،بدهکاری تو

حسین جمعه , ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

سلام قیمت گذاری کنید وارد بورس شوید و به سهام دارها بفروشید
یا اینکه شرکت سهامی عام تشکیل دهید و سهام را به مردم عرضه کنید و مبلغی که لازم دارید تهیه کنید بهترین راه هم فروش به تعاونی ها ادارات و تعاونی های روستایی هست

محمد جمعه , ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

الان بابدهی چکار میکنه؟ خدایا

عباس جمعه , ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

اینا دلشون واسه کسی نمیسوزه فقط فکر جیب خودشون هستن مخصوصاً بانکها

قشقایی جمعه , ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

… از خداشونه این جور شرکت ها نابود بشن چون کار بساز و بفروشی خودشون راکد میشه
باور ندارید از آقای… وزیر سابق مسکن بپرسید

آخرین اخبار