چاپ کد خبر: 37913
23 آبان 1399

تعطیلی ۲ مجلس عروسی در تالارهای تشریفات اطراف شهر شیراز

لیست تالارهای عروسی شیراز همراه با آدرس و تلفن | دلگرم

 فرماندار شهرستان شیراز از تعطیلی دو مجلس عروسی در دو تالار در حاشیه شهر شیراز و احضار عوامل اصلی برگزاری مراسم به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش اول فارس ،محمدرضا امیری در گفتگو با تسنیم اظهار داشت:  شامگاه گذشته_پنجشنبه ۲۲ آبان‌ماه_ طبق گزارش و پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مبنی بر برپایی دو مجلس عروسی در تالار خان ۱ و ۲ کیلومتر یک جاده شیراز بیدزرد-طفیهان تعطیل و متصدی توسط ماموران اداره اماکن بازداشت و به اتهام تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی افزود: وضعیت استان و کلانشهر شیراز به علت شیوع و گسترش ویروس مرگبار کرونا قرمز است و عامل اصلی این وضعیت برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مراسمات است.

محمدرضا امیری مطرح کرد: حفظ جان و سلامتی مردم خط قرمز و قانون است و تا عادی شدن شرایط اجازه برگزاری هیچ گونه مراسم ختم، عروسی و تجمع عمومی صادر نخواهد شد.

فرماندار شهرستان شیراز یادآور شد: با هر فردی که بخواهد سلامت و جان مردم را به خطر بیندازد، بدون اغماض برخورد قاطع خواهد شد.

امیری در پایان ضمن قدردانی از پیگیری خبرنگار تسنیم برای گزارش داده شده، تصریح کرد: این موضوع با همکاری مدیریت اماکن نیروی انتظامی بیدزرد انجام شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مریم جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

چه عجب سری هم بزنید به تالارهای صنایع شیراز که دارند مراسم برگزار میکنند

آخرین اخبار