چاپ کد خبر: 42708
23 دی 1399

تعقیب و گریز پلیس و فروشندگان سلاح در فضای مجازی تا ملارد

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند ۵ نفره خرید و فروش سلاح شکاری غیرمجاز در فضای مجازی در شهرستان ملارد خبر داد .

خرید و فروش سلام در فضای مجازی

به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ “نجم الدین رشیدی”در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: بیست و یکم دی ماه خبری از سوی پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد مبنی بر فعالیت سازمان یافته افرادی در فضای مجازی پیرامون خرید و فروش سلاح و مهمات شکاری به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام و گزارش اولیه نشان از این داشت،  تعدادی از افراد با تشکیل باندی در حال خرید و فروش اسلحه می باشند و از مدت ها قبل تحت تعقیب این پلیس هستند که موضوع به صورت مشترک در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پس از انجام بررسی های اولیه و شناسایی هویت و مخفیگاه اعضای این شبکه، نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور  بازداشت تمام اعضای این شبکه صادر شد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد ساعت ۰۲:۳۰بامداد امروز یکی از اعضای این باند تعدادی اسلحه شکاری را با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در معیت  ۳  دستگاه خودرو سواری  ۴۰۵ و پژو پارس که از استان های غربی کشور تهیه کرده وبه شهر تهران وارد و قصد تخلیه در مخفیگاهشان را دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه بررسی های پلیسی،  محل تخلیه محموله اسلحه شناسایی شد، تصریح کرد: تیم های مشترکی به مخفیگاه متهمان در حوالی  جنوب غرب تهران اعزام و موفق شدند در یک عملیات مشترک هر ۴ دستگاه خودروی متهمان  را توقیف و در بررسی بیشتر  ۶ قبضه سلاح شکاری کشف کنند.

سرهنگ رشیدی  با بیان اینکه که در این عملیات ۴ راننده خودرو و متهم اصلی دستگیر شدند، افزود: با انتقال متهمان به پایگاه پنجم پلیسی آگاهی مشخص شد که  تعدادی اسلحه در محل دیگری در محدوده نوروزآباد  مخفی شده است و تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در بازرسی از این مکان ۳ قبضه سلاح شکاری و ۲۳ فشنگ کشف کنند.

این مقام انتظامی افزود: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی،پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار