چاپ کد خبر: 92186
23 مرداد 1401

تعویض پلاک خودروها در شیراز تمام اینترنتی شد+نشانی سامانه

ظهر امروز با حضور فرمانده انتظامی استان مرکز خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک کلان شهر شیراز افتتاح شد.

6565

به گزارش اول فارس، در این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد، سردار “رهام‌بخش حبیبی” طی سخنانی اظهار داشت: در سال‌های اخیر رویکرد فراجا به سمت هوشمندسازی رفته است، تا در نتیجه آن بتواند خدمات موثرتری به مردم ارائه دهد.

وی افزود: در این راستا پلیس در دو حوزه کشف جرم و برخورد با مجرمان و همچنین ارائه خدمات به مردم سعی کرده است با اسفاده از اینترنت اقدامات خود را در کمترین زمان ممکن به شهروندان ارائه دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه خدمات پلیس به مردم باید سریعتر، راحت‌تر و امن‌تر باشد، گفت: راه اندازی اپلیکیشن پلیس من در حوزه‌های مختلف به همین منظور انجام شده است.

سردار “حبیبی” ادامه داد: در این راستا پلیس راهور فارس به عنوان سومین استان در کشور اقدام به راه اندازی مرکز خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک در کلان شهر شیراز کرده است، که مردم بتوانند با ارائه درخواست خود در فضای اینترنت به آدرسwww.sakha.epolice.ir  در هر ساعت از شبانه روز اقدامات تعویض پلاک خود را انجام دهند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با این نرم افزار که زیرساخت های آن فراهم شده است، بیش از ۹۰ درصد خدمات ارائه شده به مردم به صورت اینترنتی انجام می‌گردد.

وات 1 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهدی دوشنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

مثلا شما که راست میگی و ما هم امروز هرج و مرج داخل شماره گذاری رو ندیدیم،، همیشه وقتی ی مقام مسئول میخواد جایی بره اونجا رو برق میندازن و همچی گل و بلبل نشون میدن،، اگه راست میگی ی بار سر زده برو توی اداره شماره گذاری (مخصوصا شماره دو) ببین چه خبره

حسین دوشنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

سلام مگه کلان شهر شیراز!؟ پلیس هم داره!؟ بیا تو خیابون ها ببین بی نظمی ترافیکی سوهان اعصاب مردم بی نوا شده!؟

سید حسن دوشنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۴۷

با سلام
این آدرس که دادند باز نمیشه

علی یکشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

کاش پلیس فعالیت پلیس راهوررادرکلانشهرشیرازبه اجرامیگذاشت همه هم وغم پلیس راهور شیرازمنحصرمیشودبه بعضی نقاطدرخیابان زندکه آنهم همیشه ترافیکی پدردربیاره یعنی میدان نمازی و خیابانهای منشعب زندولطفعلیخان وملاصدراوهدایت ومعدل واردیبهشت وووتبدیل شده به پارکینگ وهرکس هرجایی دراین خیابانهادوبله پارک می‌کنه واصلاهم برای مهم نیست که اینکارش خرافه کاش شیرازهم پلیس راهور فعال داشت وماشینهای متخلف رابه پارکینگ میبردتاشایدمردم وجودپلیس رادرشهراحساس میکردندواینهمه خلاف نمیکردند

آخرین اخبار