چاپ کد خبر: 52281
9 اردیبهشت 1400

تغییرات جدید دراعمال محدودیت‌ کرونایی فعالیت مشاغل در استان فارس

محدودیتهایکرونایی
به گزارش اول فارس، جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه با همراهی مردم در اعمال محدودیت‌های هفته‌های قبل روند بستری بیماران کرونایی و مثبت شدن تست‌های کرونا در استان رو به کاهش است گفت: برای اینکه بتوانیم این روند نزولی بیماری را ادامه دهیم و همچنین بخشی از مشکلات اقتصادی اصناف کاسته شود مقرر شده است صاحبان مشاغل گروه ۲ به صورت شیفت بندی و نوبت کاری زوج و فرد براساس رقم آخر کد پستی واحد صنفی از هفته آینده به بازار برگردانده شوند و به فعالیت شان ادامه دهند.
قاسم پور، با اشاره به اینکه واحد‌ها و مشاغل بیرون بر موظف هستند به همان روش کارشان را ادامه کار دهند گفت: باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، استخر‌ها و تالار‌ها هم همچنان تعطیل هستند.
وی، در ادامه به رنگ بندی شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: از ۳۶ شهرستان استان ۱۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان هم در وضعیت زرد قرار دارد.
جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت کرونا، افزود: برای کنترل بیشتر بیماری کرونا و بازگشت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ به ادامه فعالیتشان همچنان نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار