چاپ کد خبر: 54612
31 اردیبهشت 1400

تغییرات مهم حذف خودکار پیام ها در بروز رسانی جدید واتساپ

whatsapp واتساپ
به گزارش اول فارس، واتساپ یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه در طی چندین سال توانست جایگاه نسبتا خوبی را برای خود کسب کند در حال حاضر کاربران زیادی از این پبیامرسان استفاده می‌کنند. اما اکثر کاربران از قسمت حذف پیام برنامه واتساپ شکایت دارند. پیامرسان واتساپ در آخرین برنامه برای تغییرات این پیامرسان اعلام کرد: پیام رسان  WhatsApp در حال آماده سازی برنامه‌ای متفاوت برای حذف پیام‌ها است.

کارشناسان این برنامه در حال تلاش برای تغییر گزینه حذف پیام به صورت خودکار، با توجه به آنچه توسط WABetaInfo منتشر شده است، هستند. در این قابلیت جدید کاربران می‌‍‌توانند پس از گذشت ۲۴ ساعت پیام خود را حذف کنند. اینکار هم در مکالمات فردی و هم در مکالمات گروهی امکان پذیر است.

در حال حاضر، از طریق تنظیمات برنامه، پیام‌ها فقط پس از ۷ روز می‌توانند به طور خودکار حذف شوند،  هم برای فرستنده و هم برای گیرنده. البته این تغییر اعلام شده که فقط ۲۴ ساعت امکان تغییر برای کاربران وجود داشته باشد، هنوز در مرحله آزمایش بتا است و در به روزرسانی جدید واتساپ در هر دو سیستم عامل Android، iOS و دسک تاپ ظاهر خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار