چاپ کد خبر: 57294
25 خرداد 1400

جملات عاشقانه و تفریح لاکچری نفیسه روشن در جزیره کیش

نفیسه روشن4

نفیسه روشن در اینستاگرام نوشت: اردیبهشت زنی است با دامن کوتاه و گل‌ دار که می‌ رقصد و می‌ رقصد و بهار، نرگس و نسرین شادباش بر سر راه آمدنش می‌ ریزد . ماه من آمدنت مبارک باشد❤️.

نفیسه روشن

نفیسه روشن در کنار این عکس در اینستاگرام نوشت:کنار تو احتمال همه چیز خوب است . رعد و برق که در آغوشت پناهم می دهد باران که زیر چترت می کشانــَدم و باد که  موهایم را برای لمس دست هایت وسوسه می کند . . بگذار آسمان و زمین به سیم ِ آخر بزنند. من قوی ترین زن زمینم وقتی خانه ام میان بازوان تو باشد . . .. 
نگاه کن ..خورشید با عشق می رقصد..

نفیسه روشن1

نفیسه روشن در کنار این عکس در اینستاگرام نوشت:دریا با امواج می رقصد. . . .. زمین با اجرام می رقصد . . .. آدم هاى عاشق با هم می رقصند. در تکاپوی عشق …. تو از رقص بدنیا آمدی با ریتم هستی هماهنگ شدی با ندای فرشتگان آورده شدی …. رقص درونت را پیدا کن ! بازندگی بچرخ …. با زندگی برقص …. . . برای عاشق شدن، نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت ! برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی 

نفیسه روشن2

نفیسه روشن در کنار این عکس در اینستاگرام نوشت:هر گاه عیبی در من دیدی،به خودم خبر بده نه کسی دیگری… چون تغییر آن دست من است!!! کار اولت باعث پیشرفت و بهبودم میشود اما گزینه دوم غیبت است و مرا در تاریکی نگه میدارد… چرا موقعی که چیز منفی در کسی می بینیم، جز . . خودش همه را خبر میدهیم؟؟؟ , , جمله ای که در یک هتل نوشته بود، شگفت زده ام کرد : “اگر سبب رضایتت شدیم از ما سخن بگو و گرنه به خود ما بگو” . . نصیحت کن اما رسوا نکن!!

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

افشین جمعه , ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

درضمن متوروماشین هم خواستی مادرخدمتیم ازبچه های رنت کا هستیم تخفیف خوب میدم بهتون

افشین جمعه , ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

از بهترین بازیگران خوب ایران مرسی ک تشریف آوردید شهرما❤️❤️❤️❤️

خ پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

اصلا خوشم نیومد

ناشناس پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

نفیسه روشن الهه ی خودمه ?

Mahdiye پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

خوش بحالشون???

farideh چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

حرص آدمو در میارن هر روز یجا میرن مسافرت تو این کرونایی

ناشناس چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

تو را خدا این همه عکس نزار از چش طرف داراتم افتادی دیگه هشکه دوست نداره

ناشناس چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

اونا???

elii چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

ناموسن اینا زندگی میکنن یا ما؟؟؟؟

حبیبی چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

ما هرروز باید قیافه چندش نفیسه خاموش را ببینیم این همه بازیگر خوشگل خوب جذاب اخه این ایکبیری از کجا پیداشده آنچنان بازیگر طوقه ای هم نیست لطفا عکس این را حذف کنید ندید بدید

ناشناس چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۱۷

فکر مکنه از بالای ابر آه آمده بس کن بیخیال شو

ناشناس چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۰۶

اگرمردم میدانستندبعدازمرگ چه بسرشان میآیدنه میتوانستندبخورندونه بنوشندچه برسدبه اینکه عاشق شوندیاشعربگویند، ای مردم نصیحت سوره فجررابشنویدوبرای سرای آخرت خودچیزی بفرستیدقبل ازآنکه کلمه یالیتنی رادررستاخیز برزبان آورید، برای همه عشقهاپایانیست برای همه لذتهادورانی زوال پذیراست امابرای آنچه برای آخرت خودمیفرستیم پایانی متصورنیست، ای بشرقبل ازآنکه عمرت پایان یابدبرای سرای آخرتت چیزی بفرست وپرونده اعمالت راازحسنات پرکن تافردانگویی یالیتنی… یالیتنی….

...****...... چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۷

اگ ی دستی ب اون ماشین طفلکی میکشبدی ی ثوابیم مصیبت میشد بدبخ حال بهم زن??

آخرین اخبار