چاپ کد خبر: 65234
2 شهریور 1400

تقاضای عجیب زن و مرد نامحرم از پیرمرد ۶۵ ساله در لارستان +عکس

مجرمین

به گزارش اول فارس، سرهنگ “حشمت سلیمانی” ددر تشریح این خبر اظهار داشت: مردی ۶۵ ساله با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا شهرستان لارستان مراجعه و مدعی بود دو نفر ناشناس برای انتشار ندادن تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی قصد اخاذی ۲۰۰ قطعه سکه طلا را دارند که رسیدگى به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا استان فارس با همکاری کارکنان فتا لارستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص هویت متهمان که زن و مرد جوانی (بدون نسبت فامیلی) بودند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا فارس افزود: در بازجویی‌های اولیه متهمان پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

سرهنگ “سلیمانی” با بیان اینکه برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، گفت: پلیس فتا به‌ صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Ali amiri سه شنبه , ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

من خودم یه نفر توی سایت دیوار آگهی کلاه برداری گذاشته بود پولمم کشید بالا هر چی زنگ زدم پلیس فتا اصلا گوشی جواب ندادن الکی ننویسید پلیس فتا ۲۴ ساعته آماده خدمات ریانی به شما مردم شریف می باشد

آخرین اخبار