چاپ کد خبر: 2893
28 آذر 1397
روابط عمومی مدیریت درمان استان فارس:

تلاش برای پرداخت مطالبات داروخانه‌های فارس توسط تامین اجتماعی !

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این مدیریت در تلاشی مستمر، به دنبال پرداخت تمام مطالبات معوق داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان در استان فارس است.

به گزارش اول فارس ، روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس، با انتشار بیانیه‌ای با تایید بروز تاخیر در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها از بیمه تامین اجتماعی، از داروخانه داران درخواست کرده که فرصتی را در اختیار مدیریت درمان قرار دهند تا در فضایی آرام به پیگیری مطالبات معوق آنان بپردازد.

در این بیانیه با این تاکید که داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی در استان فارس به دلیل اینکه فارس مجری طرح پزشک خانواده نیز است، آسیب پذیرتر از سایر داروخانه ها در کشور تلقی می شوند.

در بخشی از این بیانیه با قدردانی از مدیران داروخانه‌های استان فارس به واسطه صبوری در برابر تاخیر در پرداخت مطالبات، آمده است” با توجه به تغیرات مدیریتی سازمان تامین اجتماعی که به دلیل حادثه درگذشت مدیرعامل فقید این سازمان ایجاد شد و اینکه فرآیندهای منتهی به پرداخت تابع دستور مدیرعامل سازمان و خود نیازمند بررسی توسط تیم مدیریتی جدید است؛ داروخانه داران فرصتی را در اختیار مدیریت درمان فارس قرار دهند تا در فضایی آرام پیگیر مطالبات باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار