چاپ کد خبر: 69379
9 مهر 1400

تلاش عجیب مرد ناشناس برای به طلاق بردن نوعروس در جنوب فارس

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری یک مزاحم ایستاگرامی خبر داد که که اقدام به ایجاد مزاحمت و برهم زدن زندگی یک شخص کرده بود.

لارستان متهم خبر تازه

به گزارش اول فارس سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: در پی وصـول یک فقـره پـرونـده از دادسرای لارستان با موضوع ایجاد مزاحمت از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: شاکی مدعی بود که به تازگی ازدواج کرده و پس از عقد شخصی ناشناس با پیج اینستاگرام اقدام به ارسال پیام‌های رکیک برای خانواده، همسرم و همه اقوام و آشنایان می‌کند و باعث برهم زدن زندگی ما شده به طوری که در آستانه طلاق قطعی هستم.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در پیج اینستاگرام شخص موردنظر توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و او را در یکی از محلات دستگیر کردند.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد متهم قبلا خواستگار همسر شاکی بوده و جواب رد از او شنیده است، گفت: این فرد ۲۹ ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

او به شهروندان توصیه کرد در ارتباطات خانوادگی و سپردن شماره تلفن به افراد کاملا هوشمندانه عمل کنید و در صورت مزاحمت اینترنی موارد مشکوک را به پلیس فتا گزارش دهید.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار