چاپ کد خبر: 41467
7 دی 1399

تمام آزمون ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش 1

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد از آنجایی که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز کلی برای برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری نداده است، تمام آزمون‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش اول فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جمع گفت: آموزش و پرورش مسئولیت دارد نسل نو را پرورش دهد برای قبول مسئولیت‌های اجتماعی و مشارکت در سازندگی و پیشرفت جامعه. این افراد باید در وجود مختلفی پرورش پیدا کنند.

وی ادامه داد: نهاد آموزش و پرورش مجموعه‌ای است که با همه بخش‌های کشور در پیوند قرار می‌گیرد. در سند تحول پیش بینی شده است که تربیت در ۶ ساحت صورت بگیرد که یکی از آنها حوزه اعتقادی است و ما به همراهی حوزه‌های علمیه نیاز داریم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در خصوص برگزاری امتحانات نیز گفت: ابلاغ کردیم که آزمون‌ها همه به صورت غیرحضوری باشد با استفاده از ظرفیت‌هایی که وجود دارد و در مورد برخی از دروس هنرستانی و پایه‌های اول و دوم هنرستانی اجازه دادیم اگر با هماهنگی ستاد کرونا اگر مشکلی نباشد با رعایت پروتکل‌ها به صورت حضوری باشد. اخذ مجوز از ستاد کرونا ضرورت دارد. ستاد کرونا مجوز عمومی به ما نداده است. اگر برخی جاها در مواردی که گفتم توانایی‌شان برای برگزاری آزمون حضوری با رعایت پروتکل‌ها حضوری باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار