چاپ کد خبر: 36578
25 مهر 1399

توضیح پیرامون بازنشر گمانه زنی منقضی شده در خصوص استانداری فارس

استاندار فارس

در تاریخ ۳ دی  ۱۳۹۷ و همزمان با برخی گمانه زنی ها در باره انتصاب اشخاصی بعنوان گزینه احتمالی استاندری فارس مطلبی با عنوان ” غلامرضا شریعتی استاندار فارس می شود؟! ” در پایگاه خبری اول فارس منتشر گردید.

به گزارش اول فارس در روزهای گذشته برخی افراد اقدام به بازنشر این مطلب منقضی شده از نظر شکلی و زمانی در فضای مجازی نموده وسعی در القای برخی تغییر و تحولات در حوزه سیاسی استان فارس نموده اند.

پایگاه خبری اول فارس ضمن اعلام انقضای مطلب منتشره و منتسب به این رسانه ، به اطلاع همه شهروندان ، بازدید کنندگان ، فعالین سیاسی و رسانه ای استان فارس میرساند که بر اساس تاکید وزارت کشور و در شرایط فعلی هیچگونه گمانه زنی و تغییری در سطح استانداری استانهای مختلف کشور مورد تایید نبوده  و در شرایط  احتمالی ،بسیار خاص و ضروری  با  نظر استانداران در سطح فرمانداریها  جابجایی های بصورت محدود ممکن خواهد بود.

در همین ارتباط یک مقام  آگاه و مسوول در تماس با اول فارس از رضایت مسئوولین ارشد کشوری در خصوص نحوه مدیریت سیاسی ، اجرایی وتعاملات اجتماعی استاندار فعلی فارس تاکید و هرگونه شائبه تغییر یا جابجایی در سطخ مدیریت استان فارس را منتفی اعلام کرد.

عضو کانال واتساپ اول فارس شوید

واتساپ

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار