چاپ کد خبر: 59430
10 تیر 1400

توقف برنامه اصلاح پیام‌های صوتی توسط واتس اپ

واتس اپ 2

به گزارش اول فارس، پیام رسان واتس‌اپ، روز دوشنبه ۲۸ ژوئن، اعلام کرد، ویژگی جدید پیام‌های صوتی در تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل «اندروید» را به‌طور موقت از دسترس کاربران خارج کرده است.

تصمیم حذف این ویژگی که به روزرسانی‌های اخیر انجام شده بود، پس از اعتراض هزاران کاربر به این ویژگی، صورت گرفت. کاربران می‌گویند ویژگی جدید انتقال پیام را دشوار می‌کند وعلاوه بر این، رنگ تغییر یافته در تاریکی قابل مشاهده نیست.

ویژگی جدید که روی پیام صوتی واتس‌اپ در تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل «اندروید» انجام شد به‌جای خط معمولی به شکل امواج صوتی تغییر یافته بود.

واتس‌اپ به دلیل نارضایتی شمار زیادی از کاربران درباره ویژگی جدید، تصمیم گرفت، این ویژگی را به‌طور موقت حذف کند. تیم فنی واتس‌اپ روز دوشنبه در تماسی با سایت «واپیتا اینفو» اعلام کرد: «واتس‌اپ پس از انجام اصلاح و تغییرات لازم برای جلب رضایت کاربران، ویژگی جدید را دوباره راه اندازی خواهد کرد».

گفتنی است که تغییر قالب پیام صوتی در حال حاضر در نسخه واتس‌اپ با شماره ۲.۲۱.۱۳.۱۷ برای تلفن‌های همراه «اندروید» موجود است. اما این ویژگی در تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل IOS موجود نیست.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار