چاپ کد خبر: 52555
12 اردیبهشت 1400

توقیف دو دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر ۷۰ میلیاردی در استان فارس

بیل مکانیکی

بیل مکانیکی قاچاق در “مرودشت”
 فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان “مرودشت” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان “مرودشت” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق اقدام به حفاری غیر مجاز می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا راننده متواری که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

سردار حبیبی ضمن تأکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بولدوزر 1

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه بولدوزر قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان “کازرون” خبر داد.

به گزارش اول فارس، سردار “یوسف ملک‌زاده” در باره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی در محور “بوشهر-کازرون” به یک دستگاه کامیون کشنده، حامل یک دستگاه بولدوزر مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی “کازرون” در بررسی اولیه مطلع شدند که بولدوزر از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش بولدوزر مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

وحید یکشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

بابا کجا قاچاق هست این،بعضی از دستگاها مال سال ۴۵تا۵۶وارد کشور شودن اون موقع برگ سبز وجود نداشته،اکثریت هم شرکتها وارد میکردن، مزایده که میرفتن دست شخص برگ سبزی وجود نداشته تا بدن به شخص، فقط انتقال سند، در ضمن ارزش وارد کردن دستگاه به صورت قاچاق نداره، چون هزینش بیشتر گمرکه

آخرین اخبار